گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 15 روز سن داره

همه وجودم امین جان

آزمایشگاه

1394/5/7 16:56
نویسنده : مامان فهیمه
455 بازدید
اشتراک گذاری

 از بچگی عاشق آزمایش کردن بودی و همیشه چیزهای مختلف رو با هم ترکیب می کردی تا معجون درست کنی. مدتیه عطرهای مختلف رو با هم قاطی می کنی و هر چی دم دستت میاد رو داخلش می ریزی تا یه مایع خوشبو درست کنی. با این کار، یکی از عطرهای روغنی بابا رو که خیلی خوشبو بود و دوستش داشت رو خراب کردی این هم قیافه بابا بود موقع دیدن عطرعصبانیالان هم که داری از عطرهای من استفاده می کنی. دو ماه گذشته 2 تا عطر برا آزمایش هات خریدیخندونک یه دونه عطر هم، اون مغازه ای که من ازش لوازم آرایش می خرم مجانی بهت داد.خندونک

علاه بر عطر عاشق تشریح بدن حشرات هستی هر روز با امیر حسین میری داخل باغچه مورچه و مگس میاری برا آزمایش خندونک

بعضی وقت ها هم با پسرای آقای ابراهیمی آزمایش می کنی که البته با این دو نفر خیلی سازگار نیستی و همیشه دعواتون میشهزبان

خیلی خوشحالی از اینکه میز قدیمی تلویزیون رو بهت دادیم و تو به عنوان میز آزمایش از اون استفاده می کنی. و من همیشه این جمله رو بهت می گم که «امین تو در آینده یه چیزی اختراع می کنی من به تو ایمان دارم» و این برا تو یه باور شده و هر روز داری تلاش می کنی که از چیزهای مختلف سر در بیاری. بوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ورزش بانوان
8 مرداد 94 8:47
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
همراه رایانه
8 مرداد 94 9:15
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : http://poshtyban.ir/
الهام
10 مرداد 94 10:21
سلام فهیمه جونم خوبید؟ امین جان دانشمندمون چطوره؟ آفرین به این همه پشتکار برای تشریح حشرات و بررسی واکنش های عطرها خب لابد آقایان ابراهیمی تو کار پسر دانشموندمون دخالت می کنند که دلش با هم دعواشون میشه ایشالا که همیشه شاهد موفقیت های بسیار زیاد امین جوانمردی باشیم
مامان فهیمه
پاسخ
سلام الهام جون ممنون ما خوب هستیم. دقیقا چون تو کاراش دخالت می کنن نمی تونه باهاشون کنار بیاد. ممنون الهام جون
آنیتا
14 مرداد 94 12:02
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
فاطمه^فائزه
21 مرداد 94 15:21
آفرین این عالیه خسته نباشی امین جان
مامان نازنین جون
29 شهریور 94 10:19
سلام عزیززززززم...حال آقا پسر دانشمندمون چطوره ؟؟ بابا ایول ..منم بهت ایمان دارم خاله جون ، تو که از الان شروع کردی حتما در آینده ی نه چندان دور یه چیزی اختراع میکنی
مامان فهیمه
پاسخ
سلام خوبه ممنون ممنون عزیزم