گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 12 روز سن داره

همه وجودم امین جان

اسفند 94

1395/1/24 19:54
نویسنده : مامان فهیمه
935 بازدید
اشتراک گذاری

طبق معمول اسفند ماه مشغول خونه تکونی، درست کردن هفت سین، خرید و ... بودیم خلاصه حسابی سرمون شلوغ بود. تو کارهایی که ذکر شد گل پسر هم خیلی کمک حال من بود. محبت 

خونه تکونی 

درست کردن رنگ سبز از ترکیب رنگ آبی و زرد برای برگ های درخت نارگیل 

این هم هفت سین امسال که به خاطر مشغله ی زیاد روزهای آخر با عجله درست کردیم و چون وقت نداشتیم 4 تا میمون بیشتر درست نکردیم. 

بابا هادی هم در فراهم آوردن وسایل هفت سین سهم بسزایی داشت. اون صندوقچه که سمت راست مشاهده می کنید پر از سکه های 200 تومنی هست که جمعاً 40 هزار تومن می شد. بابا هادی همه رو از بانک گرفته بود.خندونک

خریدن گل از گل کده دوست بابا هادی 

بعضی وقت ها هم ژست قلدرا رو می گرفتی و ادعا می کردی که دیگه بزرگ شدی خندونک

یا اینکه موقع خرید پول هایی رو که پس انداز کرده بودی می آوردی و می گفتی می خوام از پول خودم خرید کنم.

هر از گاهی وقتی خسته می شدی برا خودت شربت درست می کردی.

یا با پنبه هایی که بابا برات آورده بود که برا گری خونه درست کنی خودت رو به شکل ورزشکارا در می آوردی و من هم کلی می خندیدم و خستگی از تنم می رفت خنده

روز آخر که از مدرسه اومدی و خوشحال و خندون بودی از اینکه 20 روز مدرسه تعطیل هست و می تونی صبح ها تا دیروقت بخوابی.

پسندها (2)

نظرات (3)

ایستگاه کودک
24 فروردین 95 20:43
سلام خدا حفظش کنه براتون
مامان فهیمه
پاسخ
سلام ممنونم
maloosak
27 فروردین 95 0:05
اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت ممنون خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
الهام
27 فروردین 95 8:55
سلام فهیمه جون خیلی لذت بردم از دیدن هفت سین زیبایی که خیلی متفاوت بود و دوست داشتنی عجب هیکل ورزشکاری داره پسرمون دست باباهادی هم دردد نکنه خیلی بهتون کمک کردند سال خوبی رو براتون آرزو می کنم
مامان فهیمه
پاسخ
سلام خانم گل ممنون لطف دارید به همچنین برای شما