گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

همه وجودم امین جان

تولد آقا رضا

1395/1/28 9:41
نویسنده : مامان فهیمه
569 بازدید
اشتراک گذاری

آقا رضا پسر دوست من اعظم خانم (هم کلاسی دوره دبیرستان) هستن. شهریور سال گذشته تولد این گل پسر بود و من و یکی دیگه از دوستامون هم دعوت بودیم. من و دو تا اعظم با هم، همکلاسی بودیم و الان امین و امیرحسین هم سن هستند و رضا یک سال بزرگتر از این دو تا هست. 

امین و امیرحسین در حال انجام حرکات موزون خندونک

 به گفته اعظم جون به خاطر علاقه شدید آقا رضا به ماشین، کیک این شکلی درست شده 

 

باز هم حرکات موزون خندونک

این هم فیدل سگ آقا رضا که متأسفانه چند روز بعد از تولد دزدیده شد.سکوت

«رضا جان تولد مبارک»

شب خیلی خوبی بود اون شب، امین و رضا  از همدیگه خیلی خوششون اومده بود و دوستای خوبی برا همدیگه شدن. محبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهام
16 اردیبهشت 95 18:42
خیلی خوبه این دوستی ها دوستی های مادرانه و پسرانه مشخصه به گل پسرها خیلی خوش گذشته با حرکات موزون ای وای لابد کلی هم به سگه وابستگی داشته پسرک دوست تون
مامان فهیمه
پاسخ
آره خیلی خوبه چون من می تونم تشخیص بدم که دوستای امین از چه خونواده هایی میان و با چه طرز تفکری. ایشالا که همچین دوستانی نصیب آقای علیرضای گلمون هم بشه. بیشتر دوستم به سگه وابستگی داشته و می گفت تا چند هفته گریه می کردم و احساس می کردم که یکی از اعضای خانوادم رو از دست دادم و می گفت تازه تونستم حس تمام مادرایی رو که بچه هاشون رو از دست میدن و یا بهر دلیلی ازشون جدا میشه رو درک کنم و صد البته که این درد جدایی خیلی غم انگیزتر از درد جدایی از یک حیوون هست.
فاطمه^فائزه
27 اردیبهشت 95 10:00
همیشه به جشن وشادی
مامان فهیمه
پاسخ
جای شما سبز