گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

خدا

1392/10/23 0:59
نویسنده : مامان فهیمه
358 بازدید
اشتراک گذاری

سادگی

ساده هستم

ساده میبینم

ساده میپندارم زندگی را

نمیدانستم جرم میدانندسادگی را!!!

سادگی جرم است ومن مجرم ترین مجرم شهر

ساده می مانم

ساده میمیرم

اما...

ترک نمی گویم پاکی این سادگی را

 

سهم من از زندگی خدائیست به بزرگی هر آنچه که دیده

 ام!

راه را باز می کند برای برداشتن قدمهایی پوچ...!!!

 

میدانم دوستم دارد! اگر صد دفعه برگردم

مراخواهدپذیرفت...

 

زیراامیدبه تکراراشتباهات من ندارد.

 

 امیدوارم

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

امیدوارم...


وقتی که ازخواب بیدارشدی!


ناگهان متوجه شوی هیچکس...


به اندازه من ...


تورادوست نداشته است...!!!


(خداوندبه بنده اش)

 

***محکوم

 

 

قطره ای هستم ازدریایت...


نکندمرامحکوم به بخارکنی

 


من وآسمانم...

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

دلم زمینی میخوادصاف...

 

دلی میخواهد پاک

 

وآسمانی آبی

 

من باشم وآسمانم...!

امیدوارم

  چشمانم رابستم


به هرچه که خواهدشد

چون او به برگشت بنده اش امیدواراست و...!!!


من به آغوش دوباره اش...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
26 دی 92 23:03
خداوند تنها روزنۀ امیدی ست که هیچگاه بسته نمی شود تنها کسی ست که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد و با پای شکسته هم می توان سراغش رفت
مامان بهار،مهرنگار
27 دی 92 17:04
چه زیبا
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون گلم
مامان حسین جون
28 دی 92 10:45
واااااااای فهیمه جون این پستت معرکه بود عزیزم کلی حظ کردم دست گلت درد نکنه
مامان فهیمه
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
مامان نازنین جون
29 دی 92 19:00
خیلی خیلییییییییییییییییییییی زیبا بود