گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 25 روز سن داره

همه وجودم امین جان

خانه تکانی

1392/12/3 19:21
نویسنده : مامان فهیمه
234 بازدید
اشتراک گذاری

لیست خانه تکانی ذهن:

پاک کردن گذشته

دور ریختن کینه

شستن منفی های ذهن

جمع کردن تمرکز

کاشتن تعادل و پاکی که خوشبوترین و زیباترین گل دنیاست

سبز کردن مهر و شفقت

خریدن شادی

 

 امین جونِ فرصت طلب که  هر سال موقع خونه تکونی اشیاء قدیمی رو پاتک می زنه (این اشیاء حاصل سال ها تلاش بابا هادی بوده و حالا امین جون به راحتی از اونها استفاده می کنه)زبان

(کلکسیون تمبر پستی، سکه های قدیمی کشورهای مختلف، کلکسیون عکس ماشین های مختلف از داخل مجله ها و ...)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهام مامان علیرضا
3 اسفند 92 22:59
چه خونه تکونی دل انگیزی خوش به حال امین جون که برای خودش غنائم جمع می کنه من که هنوز هیچ کاری نکردم
مامان فهیمه
پاسخ
آره واقعاً امین هم به خودم رفته هر وقت میرم کمک مامانم هرچی می بینم اون پشت ها قایم شده بر می دارم میگم بابا بدین به من لذت ببرم ازشون چرا اینها رو قایم کردین
مامان ترنم
8 اسفند 92 9:08
خوبه حالا تو اين خونه تكوني‌ها اين بچه‌ها كلي براي خودشون كيف مي‌كنن. ما ميايم وسايل اضافه رو جمع كنيم از اون طرف مي‌بينيم يه سري وسايل قديمي دوباره تو خونه ظاهر مي‌شه.
مامان فهیمه
پاسخ
آره واقعاً من می خوام بریزم دور امین جون بر می داره میگه وای مامان چه قشنگه این برا من
مامان ایمان جون
8 اسفند 92 12:32
وااااااااااااای چه خبره اونجا؟؟؟!!!موفق باشی و خسته نباشی امین جون بابت مرتب کردن اتاقت
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان حسین جون
9 اسفند 92 22:18
سلام فهیمه جون خسته نباشی با خونه تکونی... آفرین خوش بحالت که اینقدر زود شروع کردی انشالله اگه قسمت بشه من میخوام ازین هفته شروع کنم
مامان فهیمه
پاسخ
سلام عزیزم کجایی ستاره سهیل شدی پیشاپیش خدا قوت
مامان نازنین جون
10 اسفند 92 9:06
واااااااااااااااای چه خبره!!!!!!!!!!!آفرین به گل پسری که خودش اتاقش رو مرتب میکنهخدا قوت عزیززززززززززززززززم
مامان فهیمه
پاسخ
نه خاله جون من مرتب نمی کنم من فقط بهم می ریزم
مامان طتاز
16 اسفند 92 0:39
شکر گذاری ، اولین روش تغییر افکار منفی ماست .
مامان فهیمه
پاسخ
ای جانم، کاملاً صحیح می باشد.
مامان طتاز
19 اسفند 92 23:33
امین جون هم مانند مامان و خاله هاش عاشق عتیقه ست آخه چطوری میشه گذشته رو فراموش کرد ؟؟؟؟
مامان فهیمه
پاسخ
دقیقاً همین طوره پسر کو ندارد نشان از خاله و مادر تو بیگانه خوانش، نخوانش پسرطناز جون، عشق خاله رو ببوس