گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

همه وجودم امین جان

تولد

1393/1/23 13:54
نویسنده : مامان فهیمه
452 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

تا عشق آمد دردم آسان شد، خدا را شکر!

 

مادر شدم او پاره جان شد، خدا را شکر

 

شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من

 

لبخند زد جانم غزلخوان شد، خدا را شکر

 

من باغبان تازه کاری بودم اما او

 

یک غنچه زیبا و خندان شد، خدا را شکر

 

او آمد و باران رحمت با خودش آورد

 

گلخانه ما هم گلستان شد، خدا را شکر

 

سنگ صبورم، نور چشمم، میوه قلبم

 

شب را ورق زد، ماه تابان شد، خدا را شکر

 

مادر شدن یک امتحان سخت و شیرین است

 

دلواپسی هایم دو چندان شد خدا را شکر!!!!


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ترنم
24 فروردین 93 9:01
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . . تولدت مبارك امين جان. ان شاا... هميشه سالم و شاداب زير سايه پدر و مادرت باشي عززززيزززززم..
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله لیلای عزیز متشکرم عزیزم به همچنین ترنم خانم خوشگل
مامان ایمان جون
25 فروردین 93 11:52
امین عزیزم , تولدت مبارکککککککککککککککککککک , ایشالا تولد120000000000000سالگی این دسته گل هم از طرف من و ایمان جون تقدیم به امین جوانمردی عزیزززززززززززززززززززززززززززززز
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان سروش
25 فروردین 93 20:24
امیــن جان تولـــــــــــــــــــــدتـــــ مبـــــــــــــــــــــــارکــــــــــ!
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی خاله جوننننننننننننننننننننننننننننن
مامان حسین جون
26 فروردین 93 13:38
ازون موقع چند تا نظر گذاشتم نمیدونم سیو شد یا نه ولی بازم میذارم: امین جونم تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی در کنار مامان و بابای گل و مهربونت اینم هدیه ناقابل از طرف من به شما http://upload7.ir/imgs/2014-04/73275658606337345988.gif
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون همین که برام پیام تبریک گذاشتی یه دنیا می ارزه
الهام مامان علیرضا
31 فروردین 93 23:30
صمیمانه ترین تبریکات من و به مناسبت هشتمین سال تولدت بپذیر امین عزیزم تاخیر من و واسه تبریک ببخش پسرم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون خواهش می کنم گلم