گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 30 روز سن داره

همه وجودم امین جان

روز مرد

1393/2/22 12:39
نویسنده : مامان فهیمه
248 بازدید
اشتراک گذاری

ای پدر ای با دل من همنشین             ای صمیمی ای بر انگشتر نگین

ای پدر ای همدم تنهاییم            آشنایی با غم تنهاییم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

ای طنین نام تو بر گوش من       ای پناه گریه خاموش من

همچو باران مهربان بر من ببار      ای که هستی مثل ابر نوبهار

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

در صداقت برتر از آیینه ای       در رفاقت باده ای بی کینه ای

ای سپیدار بلند و بی پایدار           می برم نام تو را با افتخار

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

هر چه دارم از تو دارم ای پدر      ای که هستی نور چشم و تاج سر

رحمت بارانی روشن تبار               مهربانی از تو مانده یادگار

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

ای پدر بوی شقایق می دهی          عاشقی را یاد عاشق می دهی

با تو سبزم، گل بهارم، ای پدر             هر چه دارم از تو دارم ای پدر

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

جملات زیبا گیله مرد

همسر عزیزم و بزرگ مرد کوچک، (هادی جان، امین جان)  روزتان مبارک

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ایمان جون
22 اردیبهشت 93 17:00
گویند حریم کعبه در داشته است از سیزده رجب خبر داشته است از شدت اشتیاق دیدار علی دیوار حرم شکاف برداشته است. عیدتون مبارک
مامان فهیمه
پاسخ
عید شما هم مبارک
الهام
1 خرداد 93 8:14
من هم روز مرد رو به امین جون و بابای مهربونش تبریک میگم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون