گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

نوروز 93

1393/3/28 21:55
نویسنده : مامان فهیمه
555 بازدید
اشتراک گذاری

امسال قبل از سال تحویل با خاله ی امین جون (طناز خانم) حرکت کردیم به سمت گناوه، این هم عکس هایی که تو راه گرفتیم.

شکلکهای 
جالب آروین

بقیه عکس ها ادامه مطلب

هنگام سال تحویل کنار سفره هفت سین برازجانی ها بودیم.

بعد از سال تحویل حرکت کردیم به سمت گناوه، این هم عکس های هفت سین هتل خور که شب رو اونجا موندیم.

منتظر آماده شدن  شام کنار دریا (گناوه)

امین معتاد تبلت شاکی

امین و طناز خانم آماده شدن بریم برا صبحانه  شکلکهای جالب آرویــــــــن

گل پسرِ عاشق میگو، برا ناهار میگو سفارش داد. (نوش جان عشق مامان)شکلکهای جالب آروین

بعد از ناهار رفتیم بازار بعد هم حرکت کردیم سمت بندر دیلم

امین و طناز در حال تماشای فیلم

صبحانه رو کنار دریای دیلم خوردیم.

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ایمان جون
29 خرداد 93 10:49
عجب تعطیلات پرباریخوب با طناز خانم بهت خوش گذشته ها !!! موفق باشی گل پسری
مامان فهیمه
پاسخ
آره واقعاًمرسی خاله جونی
الهام
30 خرداد 93 9:49
عکس ها واقعا زیبا بود آفرین به عکاس هنرمند اتفاقا من هم وقتی اومده بودیم یراز دلم میخواست تا گناوه برم.اکثراً برای خرید میرن؟ آقا ما یه چیز بگیم؟! "به امین جون از همه بیشتر خوش گذشته در معیت طناز خانم"
الهام
30 خرداد 93 9:52
آخیــــــــــــــش جیگرم حال اومدآخه امروز نی نی وبلاگ با ما سر سازگاری داشت خواهر جان
مامان فهیمه
پاسخ
خدا رو شکر
مامان بهار
2 مرداد 93 20:11
مرسی بهم سر می زنی .فهیمه جونم
مامان فهیمه
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم