گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 30 روز سن داره

همه وجودم امین جان

سرباز کوچولو

1391/8/16 9:48
نویسنده : مامان فهیمه
559 بازدید
اشتراک گذاری

0440.gif0440.gif0440.gif

 

هفته دفاع مقدس، چمران

سرباز کوچولو هنگام حمله به دشمن

اگر من عقابم بر این آسمان              بسی تیز چنگ و به هر سو پران

خور و خواب و راحت برای ددان           نباشد چو باشم بر این آسمان

که در رزم و پیکار و میدان جنگ          نباشد یکی همچو من تیز چنگ

یکی رخش آهن پرم مرکب است       خروشان چو رعد اژدها پیکر است

زمین و زمان را دگرگون کنم             بسی پر زآتش پر از خون کنم

همه خاک ایران سرای من است      همه جای آن آشیان من است

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دایی صادق
17 آبان 91 11:07
بابا دمش گرم این کلا تو کار جنگ و خشونت جذاب تر به نظر میرسه هه هه





هه هه