گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 30 روز سن داره

همه وجودم امین جان

آشپز کوچولو

1391/11/21 8:11
نویسنده : مامان فهیمه
260 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز گلم پنج شنبه هفته قبل از خواب که بیدار شدی صبحانه خوردی من داشتم غذا درست می کردم تو

هم گفتی که می خوای امروز برای خودت غذا درست کنی. قبلاً هم چندین بار سوپ درست کرده بودی

با خیارسبز، گوجه،‌ کاهو و پفیلا و ماکارونی و به خورد من داده بودی ولی این دفعه تصمیم داشتی یه

غذای دیگه درست کنی. مواد لازم برای غذای جدید: هویج،‌پنیر،‌سس مایونز،‌نمک به میزان لازم (اسمشو

هم گذاشتی چیز برگر هویج)

 دست این گل پسر آشپز ما درد نکنه چقدر غذایی که درست کرد، خوشمزه بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ایمان جون
21 اسفند 91 16:22
خسته نباشی آشپز کوچولو
چقدر میچسبه آدم دستپخت پسر گلش رو بخوره خوش به حالت مامانی
با اجازه تون لینکتون میکنم.


آره واقعاً، با نظرات زیباتون خوشحالمون می کنید.متشکرم.