گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

همه وجودم امین جان

شام تولد

1391/12/15 23:50
نویسنده : مامان فهیمه
246 بازدید
اشتراک گذاری

بابا هادی امشب ما رو برای شام برد رستوران سنتی شرزه چون فردا تولد منه و از اون جا هم برای من یک

دستبند سنتی خرید دست بابای مهربون درد نکنه. امین جون هم بهم تبریک گفت. قربون گل پسر مهربونماچ

هر وقت  برای شام می ریم بیرون امین جون می گه من دوغ می خوام چون نوشابه و دلستر برای بدن ما ضرر داره ولی بعد که دوغشو خورد نوشابه و دلستر من و بابایی رو هم می خوره. بچه که بود می گفت: نوشابه اصلاً خوب نیست چون ما رو پوک می کنه.خنده

بابا هادی می خواست درخواست آهنگ تولد بده که این گل پسر خوابش میومد و گفت بریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم مامان سروش
16 اسفند 91 2:03
تولدتون مبارک


ممنون از لطف شما