گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 24 روز سن داره

همه وجودم امین جان

عیدی

1391/12/21 23:24
نویسنده : مامان فهیمه
273 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح امین قبل از اینکه بره مدرسه گفت مامان روی میزت یه چیزی برات گذاشتم  وقتی من رفتم مدرسه برو بردار. وقتی امین جون رفت اومدم دیدم...

ماچالهی قربونت برم پسر با محبت منماچ

 

پروردگارا:

در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم آرامش، به بیداریشان آسایش، به زندگیشان عافیت، به

عشقشان ثبات، به مهرشان وفا، به عمرشان عزت، به رزقشان برکت و به وجودشان صحت عطا بفرما.

«آمین»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ایمان جون
20 اسفند 91 8:39
ماشالله به این گل پسر
چه کارا بلده خدا حغظش کنه براتون
به ما سر بزنید خوشحال میشیم.


متشکرم. چشم حتماً
مامان ترنم
20 اسفند 91 13:32

فكر كنم ماماني اين بهترين و شيرين ترين عيدي باشه كه گرفتي.
نگهش دار تا هميشه زندگيتون به بركت وجود همچين فرشته‌اي ، هميشه پر از بركت باشه.


واقعاً این زیباترین هدیه ای بود که در طول زندگیم گرفتم. بیشتر خوشحال از این شدم که با سواد شده و می تونه برام بنویسه و همچنین پسر با محبتیه.
الهام مامان علیرضا
21 اسفند 91 23:53
وای چه کار باحالی کرده امین جان.
پیشاپیش سال نو مبارک.
مامانی به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم


سلام،اگر اسم وبتون رو پیدا کردم حتماً، آخه برام آدرس نذاشتید.