گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 24 روز سن داره

همه وجودم امین جان

کتاب

1391/12/23 7:38
نویسنده : مامان فهیمه
248 بازدید
اشتراک گذاری

کتاب خوب

من یار مهربانم                   دانا و خوش زبانم

گویم سخن فراوان               با آنکه بی زبانم

پندت دهم فراوان                من یار پند دانم

من دوستی هنرمند            با سود و بی زیانم

از من مباش غافل               من یار مهربانم

 «عباس یمینی شریف»

من از 6 ماهگی برای امین جون کتاب می خریدم و براش می خوندم اونم با چه ذوق و شوقی گوش می

کرد اما حالا که دیگه باسواد شده اون برای من کتاب می خونه یا کتاب های داستان خودشو می خونه یا

کتاب های درسیشو، خیلی لحظه ی قشنگیه اون لحظه ای که ببینی اونی که تا دیروز نمی تونست حتی

یک کلمه رو بخونه الان خیلی قشنگ یک کتاب داستان را از اول تا آخر می خونه. اینم یکی دیگه از

مسئولیت های من که دیگه باید ببوسمش بزارم کنار، از این به بعد کتابها دست خود امین جون رو می

بوسند. تنها کاری که من باید در این زمینه انجام بدم اینه که براش کتاب بخرم.

این هم کتابخانه این گل پسر که در حال حاضر 101 کتاب در آن موجود می باشد.

امین جون در حال خواندن داستان های کتاب درسی برای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ترنم
23 اسفند 91 8:01
آفرين به اين گل پسر نمونه. ماشاا... خاله كه اينقدر باهوش و نازي تو.
ماماني به داشتن گلي مثل تو بايد خيلي افتخار كنه.


ممنون خاله جون.دوستون داریم هزارتا
مامان ایمان جون
23 اسفند 91 9:06
آفرین پسرم عجب کتابخونه پر و پیمونی داری مامانی چه کیفی میکنی وقتی خوشکل پسرت برات کتاب میخونه
خوش به حالت.
ای گلها تقدیم به امین جون باهوش و باسواد


ممنون خاله جون. آره خیلی کیف داره بخوابی یکی برات کتاب بخونه. به خاطر گلهای زیباتون متشکرم.