گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

همه وجودم امین جان

سرگروه شدن امین گلی

1391/8/1 13:42
نویسنده : مامان فهیمه
258 بازدید
اشتراک گذاری

امین جان روز یکشنبه 30/7/91 به عنوان سرگروه انتخاب شدی. این اولین پُستی هست که تو کلاس نصیبت

شده عزیزم امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق باشی و این پُست راهی برای گام نهادن به سوی

موفقیت های بعدی شما باشه. در ضمن خانم بند بهمن ازت خیلی راضی بود و می گفت امین گل  پسره

توی کلاسَمه خیلی مؤدب و ساکت سر کلاس می شینه درسش هم خیلی خوبه. من به چنین پسری

افتخار می کنم و براش آرزوی بهترین ها رو دارم.

اولین دست خط امین جان

 

تشویق های  معلم برای مشق هایت

تاب تاب عباسی تو زنگ کلاسی

از مشقت نور می باره

مورچه نوشت روی خاک،‌ قشنگ نوشتی و پاک

 مثل ماه نوشتی

مشقت شده نمونه

ای گل توی کلاس     تمیز نوشتی و ناز

مشقت به دل نشسته

مشقت مثل بهاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)