گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه سن داره

همه وجودم امین جان

نظرسنجی

1392/3/28 18:50
نویسنده : مامان فهیمه
308 بازدید
اشتراک گذاری

اگر ماهی از سال بودم...مهرماه، چون برگ ریزون پاییز رو خیلی دوست دارم.

اگر روزی از هفته بودم...شنبه، روز جنب و جوش

اگر عدد بودم...هفت چون عدد هفت از سه حرف ساخته شده است: حرف«ه»نشان از هستی می‌دهد و حرف«ف» نمودار فرسایش است و حرف «ت» تباهی و نابودی را می‌رساند. موارد مختلفه بکاربرده شده عدد هفت به شرح زیر است.

هفت خان اسفندیار، هفت خان رستم ،عجایب هفت گانه، عدد هفت در اسلام، هفت دستگاه موسیقی، هفت وادی سلوک، اسامی ماهها در بین الملل، هفت در قلمرو ادبیات پارسی، هفت امشاسپندان، هفت در تقویم باستانی، هفت رنگ اصلی، هفت در قلمرو هنر، سن و عدد هفت، هفت سوراخ سر، هفت آتشکده، هفت پرده چشم، تحلیل هفت پیکر از دکتر معین، هفت سین ارتش، رقص (اویون ها والاری)، هفت اجرام یا هفت سیاره، هفت مردان، هفت وسیله آرایشی سنتی، هفت خال

 

 

اگر نوشیدنی بودم...شربت نارنج .زیرا بخش هاي مختلف گياه در درمان ناراحتي هاي دستگاه گوارش، دستگاه عصبي، پوست، دستگاه گردش خون کودکان، دستگاه تنفس و زنان سودبخش و بعضا تا حد بسيار مفيد شناخته شده است.

اگر ثواب بودم... نشان دادن راه زندگی

اگر درخت بودم...بید، سربه زیری بید رو دوست دارم.

اگر میوه بودم...سیب چون آرامش بخش است.

اگه گل بودم...گل نرگس

اگه آب و هوا بودم...هوای پاییزی

اگه رنگ بودم...قهوه ای

اگه پرنده بودم...مرغ عشق

اگه صدا بودم...صدای گذر آب، از صدای گذر آب چنان می فهمی ، تند تر از آب روان ، عمر گران میگذرد
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست !!

اگه فعل بودم... دانستن

اگه ساز بودم...ساز هنگ

اگه عضوی از بدن بودم...دست، چون معجزه ی دست باورنکردنی است.

اگه بخشی از طبیعت بودم...آب،چون آب در صخره با آن همه سختی اش نفوذ می کند.

اگه یک حس بودم... حس مهربانی

در آخر از الهام جون تشکر می کنم که منو دعوت کردن.

من هم از چهار نفر از دوستای گلم  دعوت می کنم در صورت تمایل به این نظرسنجی پاسخ دهند.

لیلا جون مامان ترنم جون

مامان ایمان جون

مامان حسین جون

مامان سروش جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ترنم
29 خرداد 92 13:03
عزيزم آپم با پست نظر سنجي.

ممنون از دعوتت گلم.




خواهش می کنم لیلا جون


مامان حسین جون
30 خرداد 92 12:53
ممنونم بابت دعوتت


خواهش میکنم عزیزم
الهام مامان علیرضا
30 خرداد 92 14:20

همینه که همش دوست دارم شما رو دعوت کنم
از طرز فکرتون خیلی خوشم میاد فهیمه جون
متفاوت بود عزیزم
بیست 20+


متشکرم، این نظر لطف شماست.
الهام مامان علیرضا
5 تیر 92 16:54
امین جان چه عکس های قشنگی داری
منم برات کد اولی رو میفرستم البته به چند نفر قول دادم آخه من دو تا سیم کارت دارم



ممنون از لطفتون
مامان حسین جون
6 تیر 92 14:08
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون
درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم

اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203
به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای
از لطف شما سپاسگذارم


چشم حتماً
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 15:39
فهیمه جون
من کد 111 امین جونو میفرستم.
کد علیرضا 179.
خصوصی گلم


ممنون الهام جون
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 15:39
فهیمه جون
اگه یکی از کد ها رو حذف کنی بهتر نیست؟
آخه این جوری رای ها پراکنده نمیشه
البته این نظر منه هر جور خودت دوست داری
بــــــــــــــــــــــــــــــــوس


ممنون الهام جون، چشم نظر شما محترمه