گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

برف

1392/10/13 23:04
نویسنده : مامان فهیمه
264 بازدید
اشتراک گذاری

 

 837694gordijn.gif

برف آمده شبانه

رو پشت‌بام خانه

برف آمده رو گل‌ها

رو حوض و باغچه‌ی ما

زمین سفید هوا سرد

ببین که برف چها کرد

رو جاده‌ها نشسته

رو مسجد و گلدسته

برف قاصد بهاره

زمستان‌ها می‌باره

سلام سلام سپیدی!

دیشب ز راه رسیدی؟

شاعر:پروین دولت‌آبادی

 

اولین برف زمستان 92

 

امین جون که راضی نشد و به بابا هادی  گفت باید منو ببری سپیدان، این خیلی کمه

نمی تونم بازی کنم. بابا هادی هم قول داده امین جون رو ببره سپیدان

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
14 دی 92 21:33
وااااا که چند بار برف اومده و نشده بریم تو برفها خوش به حالتون در ضمن سپیدان هم باید تو برف خیلی قشنگ باشه یادمه سال قبل هم رفته بودید البته من زیبایی سپیدان و تو تابستون دیدم منتظر عکس های قشنگتون هستم
مامان فهیمه
پاسخ
جای شما سبز خیلی باحال بود. حسابی لذت بردیم ایشالا که نصیب شما هم بشه.
مامان ترنم
15 دی 92 9:02
پس اونجا هم برف اومد. اين بچه‌ها هم كه عاشق برف و برف بازي. خوش باشي امين جون.
مامان فهیمه
پاسخ
آره بالاخره شیراز هم برف اومد ولی امین جون هنوز راضی نشده و میگه باید منو ببرید سپیدان
مامان حسین جون
18 دی 92 11:31
واااااییی برف خوش بحالتون ما که هنوز برفی ندیدیم
مامان فهیمه
پاسخ
جاتون سبز، خیلی باحال بود. ایشالا به زودی زود شما هم شاهد این نعمت زیبای خداوند باشید.