گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

نامه

1392/10/4 14:18
نویسنده : مامان فهیمه
267 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز یکشنبه عصر بیدار که شدم پاکت سبز رنگی رو روی میز دیدم. برداشتم باز کردم، دیدم  نامه  امین

گلی داخلشه که برای من نوشته بود. در اون لحظه حس خیلی قشنگی داشتم .

«حس زیبای مادر بودن »

 

 

 پاکت نامه هم امین جون خودش درست کرده

متن نامه

 

متن نامه به زبان امین

مادر گلم دوستت دارم. عزیزِ دلم. تو همیشه به من کمک می کردی و من هیچ کاری نمی کردم. و همش

به فکر بازی و فیلم بودم. من همیشه تنبلی می کردم و تو را اسبانی (عصبانی) می کردم. من پسر بدی

بودم مرا ببخش. من در تمام امرم (عمرم) مادری به این خوبی نداشتم. منو ببخش. تو مادر خوبی هستی

و بودی. من تو را با تمام وجودم دوست دارم. من کلاس های مختلفی رفتم. و تو هی اسبانی (عصبانی)

می شدی. تو پول های زیادی را خرج کردی اما من به کلاس هایم نمی رفتم و تنبلی می کردم. مادرم تو

برای من از همه چی مهم تر هستی.

(از طرف امین)

بزرگ کردن کودک اصلاح نقایص او نیست خودش این را درست می کند بلکه پرورش دادن قابلیت های

اوست، قابلیت های او را بشناسیم ،به آنها احترام بگذاریم و در محیطی سرشار از عشق بدون شرط آنها

را بپرورانیم. لازم نیست کودک ما شبیه دیگری بشود یا مثل دیگری باشد به تفاوت های فردی آگاه باشیم

و فرزندانمان را همینطوری که هستند دوست داشته باشیم. در این صورت استعدادهای حقیقی آنها رشد

می کند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ایمان جون
5 دی 92 10:27
ای جانم عزیزم,فدات شم چقدر قشنگ نوشتی پسر با احساس و مهربون قربون اون اسبانی نوشتنت
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان نازنین جون
5 دی 92 15:26
الههههههههههی.....فدات شم چقدر زیبا وبا احساس نامه رو نوشتی
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان ترنم
7 دی 92 8:35
قربون اين پسر با احساس و قدر شناس. ماماني شما هم هي اسباني نشو ديگه.
مامان فهیمه
پاسخ
چشم لیلا جون سعی می کنم دیگه اسبانی نشم
مامان سروش
7 دی 92 20:20
آفرین امین جون هزار ماشا الله به این ادب و قدرشناسی. زنده باشی گل پسر
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون سروش و سانا جان را ببوسید.
مامان حسین جون
14 دی 92 1:55
ای جووووووووووووونم چه پسر قدرشناسی!!!! ین نامه های پرمهری که می نویسند خیلی بهمون روحیه میده، کلی بااین نامه هاشون ذوق میکنه آدم...ایشالله که همیشه زنده و سلامت باشن
مامان فهیمه
پاسخ
آره واقعاًبه همچنین حسین جون
الهام مامان علیرضا
14 دی 92 22:44
فدای این همه قدر شناسیت امین عزیزم ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشی و مامان و اسبانی نکنی
مامان فهیمه
پاسخ
چشم خاله جون سعی می کنم در طول امرم مامانم رو اسبانی نکنم.