گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

باز هم برف

1392/10/20 18:08
نویسنده : مامان فهیمه
228 بازدید
اشتراک گذاری

از روز سه شنبه تا حالا امین جون تعطیله و مدرسه نرفته. دیروز که پنج شنبه بود حسابی کلافه شده بود

و می گفت مامان دیگه برف نمی خوام کاش برف نیاد و بتونم برم مدرسه آخه تو خونه خیلی حوصلم سر

میره. امروز هم با بابا هادی رفته شرکت . خدا کنه بهش خوش بگذرده وگرنه وقتی عصر بگرده حسابی نق

میزنه و من هم که حوصله آدم های نق نقو رو ندارم.

روز دوشنبه از مدرسه که برگشت  سریع رفت  پایین با امیر رضا و امیر علی برف بازی . من هم هر از

گاهی از داخل آیفون نگاهشون می کردم  ولی دلم طاقت نیاورد رفتم پایین بهشون گفتم بیاد داخل حیاط

بازی کنید اوناهم آدم برفی که داشتن درست می کردن بغل کردن و با خودشون آوردن داخل حیاط تا بتونن

کاملش کنن.

  

چون امیررضا دستکش نداشت دستش یخ کرده بود و آدم برفی از دستشون افتاد. بعد هم هر کدومشون

یه تکه از آدم برفی رو برداشتن و رفتن داخل حیاط

 

وقتی رسیدن داخل حیاط فقط همین قدر از آدم برفی مونده بود. من که مقصر نبودم ، بودم؟ زبان

 

ولی خوشم اومد بازم داشتن تلاش می کردن که آدم برفی رو درست کنن که مامان امیررضا و امیرعلی

صداشون کرد برا ناهار ، گفتن ساعت 5 میام ولی دیگه خبری ازشون نشد و امین هم تا شب نق زد و 

 نق زد و نق زد.کلافه 

 

 

عصر هم که برق رفت. هوا خیلی سرد بود چون برق نداشتیم رادیاتورها هم خاموش بودن و آب و تلفن هم

قطع شده بود. با امین رفتیم زیر پتو ویه گوشه نشستیم تا بابا هادی بیاد. بعد هم که بابا هادی اومد  با

امین رفتن  پایین بازی کردن من هم ازپشت پنجره نگاهشون می کردم.

 

روز سه شنبه هم که همه جا تعطیل بود ما هم رفتیم باغ خاله گلناز حسابی بازی کردیم.

نشانه گرفتن امین توسط مامان طناز جون

آدم برفی که امین و فروغ جان درست کردن

 

این هم یه آدم برفی بزرگ که جلو ساختمان درست کرده بودن

 

هواشناسی اعلام کرده که  امشب دوباره برف میاد و این بار بیشتر از دفعه قبل . امین که حسابی از برف

خسته شده داره دعا میکنه که د یگه برف نیاد. شکلک های شباهنگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان سروش
20 دی 92 20:46
خوش به حالتون! آقا سروش ما که این عکس‌ها رو دید خیلی حسرت خورد که چرا تو شهر ما برف نمیاد آخه یه ماهی میشه منتظره برف بیاد و بره برف بازی... دعا کنید اینجا برف بیاد خوش بگذره امین جون.
مامان فهیمه
پاسخ
ایشالا به زودی زود شما هم از نزدیک شاهد این نعمت زیبای خدا باشید. سروش و سانا جون می بوسمتون
مامان ایمان جون
21 دی 92 10:21
خدا کنه کمی از اون برفا بیاد اینور , ایمان من که تو کف برف موندههههههه حسابی خوش بگذرون و از تعطیلات لذت ببر , مدرسه هم چیزیه که آدم دلش بخواد باز باشه!!!!! ما که همش دعا میکنیم تعطیل بشه با خانم و مادرخانم آینده خوب جوری هاااااااااااااا,آفرین
مامان فهیمه
پاسخ
از خدای مهربون می خوام که این نعمت زیبایی رو که داره برا ایمان جونم هم بفرسته تا این گل پسر هم خوشحال بشه.
مامان نازنین جون
21 دی 92 13:35
خوش به حالتون ....کاش یک کم از این برفها این طرف بیاد تا با نازنین جونم بتونیم آدم برفی درست کنیمبهتون خوش بگذره
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون جای شما سبز ایشالا هر چه زودتر خدای مهربون شما رو هم خوشحال کنه.
الهام مامان علیرضا
21 دی 92 21:08
منم اگه این همه برف بازی کنم آرزو می کنم دیگه برف نیاد! امین جون دعا کن تا هفتۀ بعد همۀ برف ها بیاد و وقتی ما خواستیم بیایم شیراز هوا آفتابی و گرم باشه آدم برفی هایی که درست کردی خیلی قشنگ شدند وااااااااااای از بی برقی و بی گازی نگو که بد فضاحتیه
مامان فهیمه
پاسخ
ایشالا وقتی شما خواستید تشریف بیارید به قول شیرازی ها آفتاب جِنگو باشه.
مامان ترنم
22 دی 92 7:50
خسته نباشي امين جون. چند تا آدم برفي خوشگل. عزيزم حسابي اين چند روز با برف بازي كردي و از تعطيلات استفاده كردي‌ها.
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون. جای شما و ترنم جون هم حسابی سبز بود.