گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

همه وجودم امین جان

ولادت حضرت محمد (ص)

1392/11/9 12:47
نویسنده : مامان فهیمه
210 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه هفته گذشته به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و به مناسبت به دنیا آمدن امین جان در هفته وحدت 24 عدد مدادتراش کره ای تهیه کردم و به مدرسه بردم و با کمک آقای نطاق (ناظم) و خانم احسان فر (دفتردار) محترم دبستان تلاش مدادتراش ها رو کادو کردم و به سرکار خانم نیک پور معلم امین جان تحویل دادم تا خودشون زحمت بکشن و به بچه ها تقدیم کنن.

مادر بقیه بچه ها هم زحمت کشیده بودند کیک و  پاکن و اتود و کتاب داستان و دفترچه به بچه ها هدیه

داده بودند.

امین جون وقتی اومد خونه گفت: مامان خانم معلم به بچه ها گفت همه با صدای بلند بگید: «جوانمردی دوست داریم»

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ایمان جون
10 بهمن 92 10:41
چه هدیه قشنگی و چه کار قشنگتری , خیلی جالب بود
مامان حسین جون
15 بهمن 92 9:46
تولدت مبارک امین جون ما هم دوستت داریم عزیزم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون شما لطف دارید.
الهام مامان علیرضا
17 بهمن 92 11:07
تولدت مبارک امین عزیزم یک دنیا شادی رو برات آرزو می کنم عزیزم چه کار خوبی کردید فهیمه جون
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون الهام جون