گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

همه وجودم امین جان

دیدار با آقا علیرضا نوری در باغ ارم

1392/11/10 9:55
نویسنده : مامان فهیمه
256 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز سعادت نصیب اینجانب شد و از نزدیک آقا علیرضای گل و مادر فیزیک دانشان را زیارت کردم. خیلی

خوشحالم که تونستم از نزدیک الهام جون و آقا علیرضای خوش خنده را ببینم.  ولی متأسفانه امین جون

مدرسه بود و نتونست همراه من برای دیدن این گل پسر بامزه بیاد انشاءالله در سفر بعدی آقای نوری به

شیراز امین جون هم بتونه از نزدیک خاله جونش و با این پسر خنده ی روی بامزه رو ببینه .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ایمان جون
10 بهمن 92 10:43
چه جالب و هیجان انگیز
مامان فهیمه
پاسخ
آره واقعاً ایشالا روزی شما باشه سفر کنید شیراز و از نزدیک همدیگرو ببینیم.
الهام مامان علیرضا
11 بهمن 92 11:37
فهیمۀ عزیزم خیلی خیلی به زحمت افتادید و خیلی خیلی به ما خوش گذشت... من خیلی دلم میخواست می تونستم امین جون رو هم ببینم پدر شوهر و مادرشوهرم خیلی از برخورد و محبت شما خوششون اومد و بعد از چند روز هنوز هم همه جا ذکر خیر شماست ما به خاطر کار آقا محسن نتونستیم بریم بندر عباس و برگشتیم ولایتمون به محض رسیدن به تهران من هم یک پست در رابطه با دیدارمون میذارم. ایشالابه زودی با آقای جوانمردی امین گلی رو بیارید تهران خونه مون تا ما ببینیمش..
مامان فهیمه
پاسخ
سلام الهام جون من که کاری نکردم عزیزم دوست داشتم تشریف می آوردید منزل بیشتر در کنارتون بودم و از وجود نازنینتون لذت می بردم. نظر لطفشون خوبی از خودتونه عزیزم ایشالا هرجا که هستید سالم و تندرست باشید. حتماً اگر سعادت نصیبمون شد و اومدیم تهران مزاحمتون میشیم. آقا علیرضای بامزه رو از طرف من ببوسید.
مامان نازنین جون
13 بهمن 92 0:53
چقدر جالبخوشا شیراز و وصف بی مثالش
مامان فهیمه
پاسخ
آره جای شما هم سبز بود.ایشالا شما هم تشریف بیارید شیراز از نزدیک همدیگرو ببینیم.
مامان ترنم
13 بهمن 92 11:11
ديدار با دوستان وبلاگي هميشه هيجان انگيز و عاليه. حيف كه امين جون خودش نبوده.
مامان فهیمه
پاسخ
آره واقعاً جاش سبز بود.
مامان بهار،مهرنگار
13 بهمن 92 20:42
سفر خوش.چه جالب
مامان فهیمه
پاسخ
جای شما سبز
الهام مامان امیرعلی جون
20 بهمن 92 10:38
سلام گلم با وبه شما تو وبلاگ الهام جون اشناشدم/ چه جالب بود
مامان فهیمه
پاسخ
سلام عزیزم از آشنایی با شما خوشحالم حتماً بهتون سر می زنم
الهام مامان امیرعلی جون
21 بهمن 92 15:44
سلام عزیزم ممنون از حضورتان در وب پسرم. بازم تشریف بیارید خوشحالم میکنید
مامان فهیمه
پاسخ
سلام با کمال میل