گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

همه وجودم امین جان

برج سازی

1392/11/26 12:58
نویسنده : مامان فهیمه
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

امین جون من عاشق برج سازیه. این هم نمونه های کار امین جون

 

2.gif

برج سمت راست کار امین جونه و برج سمت چپ کار منه

11.gif

 

13.gif

 

12.gif

آرامگاه پادشاه ها (به گفته ی امین جون)

3.gif

14.gif

 

 

5.gif

 

 

 

«افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه

کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند.»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ایمان جون
27 بهمن 92 11:05
عزیزم , خیلی قشنگ درست کردی , آفرین شغل آینده ت هم مشخص شد , ایشالا مهندس راه و ساختمان آرامگاه پادشاه عالی بود , خیلی خوشم اومد ازش
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون شما لطف دارید.
الهام مامان علیرضا
27 بهمن 92 18:52
آفرین به مادر و پسر برج ساز خیلی خوشم اومد یکی از اون برج ها هم برای من و پسرم بساز امین جون
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون الهام جون چشم خاله جون شما نقشه بفرستید من براتون درست می کنم.
مامان طناز
28 بهمن 92 0:55
آقای مهندس ! آدرس دفترتون و به ما میدین آخه ما میخواهیم خانه بسازیم . فدای گل پسر خلاق و باهوشمون
مامان فهیمه
پاسخ
خاله جون کافیه شما اشاره کنید من دربست در خدمتتون هستم.
مامان ترنم
28 بهمن 92 8:17
آفرين به اين پسر باهوش و با هنر. فهيمه جون اگه در آينده هم همين روال رو ادامه بده ديگه نونت تو روغنه. برج سازي
مامان فهیمه
پاسخ
سلام لیلا جون، آره واقعاً دیگه باید هر روز شال و کلاه کنم و برم سفرهای خارجی
مامان نازنین جون
30 بهمن 92 9:47
ماشاا... به گل پسرمون خیلی قشنگ درست کردیشغل آینده ش هم مشخص شد موفق باشی عزیززززززززززززززززززززززززززم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان سروش
3 اسفند 92 12:24
هزار آفرین به امین جون باز هم گل کاشتی خاله [دست خوش به حالت مامانی در آینده نونت تو روغنه
مامان فهیمه
پاسخ
آره واقعاً دیگه هیچ غصه ای ندارم.