گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

همه وجودم امین جان

مراحل خواب گل پسر

1393/1/29 13:24
نویسنده : مامان فهیمه
304 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیطون ما برای خوابیدن هم آرامش نداره و همش ورجه وورجه میکنه .این هم مراحل خواب این پسر

شیطون بلا  دو روز متوالی

 

 

 

 

سه شنبه 26 فروردین که مریض بودی و نرفتی مدرسه اول رفتیم درمانگاه بعد هم اومدی خونه خوابیدی.

این هم پنج شنبه 28 فروردین هنگام درس خوندن خوابت برده بود.

امین عصبانی از اینکه من دارم ازش عکس می گیرم.

لالایی شیرازی

لالالالا، گل آبشن

کاکا رفته چشم روشن

لالالالا، گل خشخاش

کالا رفته خدا همراش

لالالالا گل زیره

بچم آروم نمی گیره

گل سرخ منی شالا بمونی

زعشقت می کنم من باغبونی

تو که تا غنچه ایی بوئی نداری

همین که واشدی با دیگرونی

لالایت می گم و خوابت نمی آد

عزیز کوچکم رفته به بازی

به پای نازکش بنشسته خاری

به منقاش طلا خارش درآرید

به دستمال حریر رویش ببندید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ترنم
31 فروردین 93 10:55
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است روزت مبارك بانوي مهربان.
مامان فهیمه
پاسخ
قربانت به همچنین گلم
مامان ترنم
31 فروردین 93 10:55
اونوقت اين حالتها رو كه قبل از خواب انجام بده كلا خواب از سرش مي‌پره كه...
مامان فهیمه
پاسخ
واقعاً
الهام مامان علیرضا
31 فروردین 93 23:25
عجب خواب پر ماجرایی مخصوصاً این کار و می کنه یا همیشه همین طوره خدا بد نده عزیزم الان بهتر شدی؟
مامان فهیمه
پاسخ
نه همیشه همین طوره تا بخوابه من جون به لب میشم. ممنون آره بهتر شده خدا رو شکر
مامان نازنین جون
2 اردیبهشت 93 20:04
عجب خواب پر جبن وجوشی ...قبل از خواب اینجوریه بعد از خواب چی
مامان فهیمه
پاسخ
می بینی خواهر بعد از خواب اینقدر پر انرژیه که تو سقف راه میره.