گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

همه وجودم امین جان

مادر

1393/1/31 13:12
نویسنده : مامان فهیمه
215 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم ای عطر ناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشتر ز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم و تن

مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پر غرور

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
31 فروردین 93 23:24
فهیمۀ عزیزم صمیمانه ترین تبریک من و به مناسبت روز زن و روز مادر بپذیر همیشه شاد باشید
مامان فهیمه
پاسخ
روز شما هم مبارک مادر نمونه
مامان نازنین جون
2 اردیبهشت 93 23:43
برایت دنیایی به زیبایی هرآنچه زیبایش میدانی آرزو میکنم....روزت مبارک
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون گلم به همچنین
مامان حسین جون
5 اردیبهشت 93 13:03
سلام فهیمه جون خوبی عزیزم؟ اوا من اینجا برات پیام گذاشته بودم و روزتو بهت تبریک گفته بودم پس چی شد؟؟
مامان فهیمه
پاسخ
سلام گلم شما خوبی ممنون عزیزم شما لطف دارید.
مامان حسین جون
5 اردیبهشت 93 13:05
اینم متن پیامی که گذاشته بودم گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربانی روزت مبارک...
مامان فهیمه
پاسخ
بسیار سپاسگزارم. روز شما فرشته مهربانی هم مبارک.