گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه سن داره

همه وجودم امین جان

پارک غدیر

1393/2/3 1:19
نویسنده : مامان فهیمه
410 بازدید
اشتراک گذاری

21 فروردین با طناز جون و بیتا خانم  رفتیم پارک غدیر (زرقان) حسابی بازی کردین و لذت بردین.

جیگر تو

ای جاااااااانم

پدر و پسر در حال ورزش کردن

امین و طناز  (صمد و لیلازبان) زیر پتو فیلم می دیدن چون آفتاب بود برا خودشون با پتو سایبون درست

کردن.

امین دستمال سر طناز خانم رو پوشیده

امین به تقلید از طناز

 

عصر همون روز رفتیم دریاچه نمک ( دریاچه مهارلو) امین جون هم خواب بود وقتی رسیدیم اونجا بیدارش

کردیم. امین از این که اون همه نمک رو می دید تعجب کرده بود بیشتر به خاطر اینکه داشت روی نمک ها

راه می رفت ذوق زده شده بود و می گفت میخوام بچشم ببینم واقعاً نمکه ولی بابا هادی می گفت نه

کثیفه کلافه. بالاخره وقتی سوار ماشین شدیم یه کم نمک به پاهاش چسبیده بود برداشت و تست کرد.نیشخند

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان مهدیه
3 اردیبهشت 93 2:36
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 روبدین
حسین جون و مامانش
5 اردیبهشت 93 13:12
همیشه به تفریح و گردش عزیزم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون جای شما سبز
مامان ایمان جون
6 اردیبهشت 93 9:37
همیشه به گردش , عجب جای باصفایی رفتین وااااااااااااای چقدر راه رفتن روی نمک هیجان انگیزه , من هم اگه میبودم قطعا مزه ش رو تست میکردم!!!
مامان فهیمه
پاسخ
جای شما سبز
مامان نازنین جون
9 اردیبهشت 93 14:46
منم اگه جای امین جون بودم حتما تست میکردم......آفرین به پسر کنجکاومون
الهام
9 اردیبهشت 93 23:37
فدای صمد و لیلا مشخصه خیلی به امین جون خوش گذشته هوا خیلی خوبه این روزها تو شیراز دریاچۀ نمک هم خیلی زیباست ممنون که عکس گذاشتی فهیمه جون و ما رو هم تو لحظات زیباتون شریک کردید
مامان فهیمه
پاسخ
جای شما سبز الهام جون خواهش می کنم عزیزم