گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 30 روز سن داره

همه وجودم امین جان

تابستان 93

1393/7/16 11:01
نویسنده : مامان فهیمه
569 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تابستون امین جون به مدت 10 روز کلاس لیوان چینی رفت که در آخر با سرعت خیلی خوبی لیوان ها رو می

چید و جمع می کرد البته باید بهتر از اینها باشه ولی چون تمرین نمی کرد سرعتش یه کم پایین بود.

این هم درخت قدیمی که داخل حیاط مهد تلاش بود امین از من خواست که ازش عکس بگیرم

در حال تست اعصاب (همونی که بچه ها دارن ولی ما بزرگترها نداریم) خندونک

سال گذشته تو مدرسه با بچه ها رباتیک کار می کردن. اینجا هم امین گلی داره لامپ روشن می کنه

امین بت من می شود.

گل پسری در حال آفتاب گرفتن

بقیه عکس ها ادامه مطلب
آرام

امین داره خدا رو شکر میکنه که بابا هادی باهاش بازی میکنه

پسری در حال انتظار (منتظر بابا هادی که یه سفر کاری به عراق داشت)

امین در حال تسبیح انداختن خندونک

درست کردن ارابه

رستوران امین

گروه موسیقی رستوان امین

میز غذاهای رستوران

صندلی های رستوران

بازی با بلدرچین محمد (پسردایی امین)

امین در حال اختراع

بعد از تلاش های زیاد امین جون تونست دستگاهی اختراع کنه که با اون هر چیزی رو که نگاه می کنی به دو قسمت مساوی تقسیم میکنه

این هم آقا رضا پسر همکلاسی خودم اعظم خانم

وقتی انرژی زیاد باشه و حوصله بازی با اسباب بازی هم نباشه بالا و پایین پریدن یه بازیه که خوب جواب میده

وقتی خانه بازار شام می شودخندونک گل پسر در حال آهنگ زدن با هندوانه

برج سازی (خاله الهام، امین جون برا ساختن برج، کارش حرف نداره اگه آقای نوری همکار خواستن گل پسر ما آماده همکاری هستن)خندونک

این هم پارک سپیدان که برا تعطیلات عید فطر با آقاجونینا و خاله اینا رفته بودم (جای بابا هادی خیلی سبز بود. ایشون رفته بودن عراق)

امین و طناز

پارک سر کوچه که بیشتر عصرها می رفتیم اونجا و امین جون با دوستاش بازی می کرد.

امین و طناز داخل کمد دیواری خونه آقا جون

این هم لیست کارهایی که امین جون به من پیشنهاد داده بود که هر کدوم رو خواستم برام انجام بده و در عوض از من پول بگیره با اون کارهایی که کنارشون تیک زدم تونست 30000 تومان از من بگیرهقه قهه

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهام
16 مهر 93 17:36
سلام امین خان بت من ماشاله چه تابستون پرباری داشتی خاله جون حالا تست اعصاب و چطور رفتی خاله جون؟ لیوان چینی هم جالب بود نمی دونستم کلاس هم داره
مامان فهیمه
پاسخ
سلام خاله جون تست اعصاب عالی رفتم خاله جون آره لیوان چینی کلاس داره و همون طور که خودتون هم می دونید برای تمرکز بچه ها خیلی عالیه چون باید همزمان از دو نیمکره مغزشون استفاده کنن.
الهام
16 مهر 93 17:45
حالا اومدم ادامه مطلب امین جون ژست هاتو عشقه سازه هایی که ساختی بی نظیره فکر کنم استعداد عمران و معماری داری و در ضمن تسبیح انداختنت و عشقه
مامان فهیمه
پاسخ
آره خاله جون مامانم که پیشنهاد دادن که اگه آقای نوری به همکار احتیاج دارن من هستم.
مامان ایمان و کیان
16 مهر 93 18:32
عجب تابستون پرو پیمونی , چقدر اسباب بازی ریزه میزه , خدایا چقدر از جمع کردن اینجور اسباب بازیا میترسم!!! چه پسر کم توقعی , به پو رسیدن ماهی پونصد تومن خیییییییییییییییییییییییییییلی جالب بود!!!
مامان فهیمه
پاسخ
جمع کردن اسباب بازی های ریز خیلی سخته هر کی میاد خونمون این اسباب بازی ها رو می بینه میگه خیلی حوصله داری ولی من برای هر کدومشون یه سطل ماست گذاشتم وقتی بازی امین جون تمام میشه بهش کمک می کنم همه رو جمع می کنم و همین که با این اسباب بازی می تونه خلاق بشه خیلی برام مهمه
مامان ترنم
18 مهر 93 8:09
مامان ترنم
18 مهر 93 8:12
ليست كارهاش خيلي بانمك بود.
مامان فهیمه
پاسخ
می بینی خواهر برا پول حاضره چه کارایی انجام بده
الهام
19 مهر 93 9:39
چرا که نه عزیزم کی بهتر از تو برای همکاری با آقای نوری
مامان فهیمه
پاسخ
در خدمتیم خاله الهام