گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 30 روز سن داره

همه وجودم امین جان

بازی های جدید

1393/9/25 2:14
نویسنده : مامان فهیمه
602 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان هر روز برا خودش یه بازی جدید اختراع می کنه و با اون بازی، کار و کاسبی راه میندازه. خندونک چند روز

پیش با خاک ژله هایی که از یکسال قبل داخل شیشه عسل ریخته بود و داخل اتاقش بدون استفاده مونده بود یه

بازی جدید اختراع کرد. تمام گلوله ها رو (به قول خودش) با موگیری که به صورت قلاب درآورده بود از داخل شیشه

عسل درآورد.

از نور چراغ قوه هم استفاده می کرد تا راحت تر بتونه انتخاب کنه خندونک

بعد از در آوردن گلوله ها، اونا رو به ترتیب روی زنجیر دوچرخه می چید  (به دلیل نداشتن انباری و باز بودن مداوم درب ورودی ساختمان (به لطف همسایه های عزیز) مجبور شدیم دوچرخه امین جون رو گوشه اتاق بزاریم) و بعد از اون رکاب میزد و همه گلوله ها را نصف می کرد و این کار رو اینقدر ادامه داد تا جایی که  بتونه گلوله ها را ریزتر کنه و وقتی که دیگه این کار امکان نداشت اونا رو با سرنگ ریزتر کرد.

بعد اونا رو داخل لوگوهاش ریخت و روی اونا آب ریخت و به من فروخت (هر چقدر رنگارنگ تر بودن قیمتشون هم بیشتر می شد) البته قسطی هم می فروخت. زبان

ردیف پایین از راست چهارمی با قیمت 2500 تومان به فروش رسید. لطفا تقاضای خرید نکنید. خندونک

بازی بعدی با سرنگ و آب پاشیدن به در و دیوار حمام

بازی با خلال و پرتقال و درست کردن توپ خاردار 0444.gif

41.gifارتش میلیونی شاهزاده امین مجهز به توپ خاردار 39.gif

خندونک

10.gif43.gif

سپاه دشمن

خوردن پفک با استفاده از توپ خاردار

پسرم خیلی دوست دارم به خاطر اینکه پسر قانعی هستی و با چیزهای ساده ی توی خونه خودت رو سرگرم میکنی و از اینکه می تونی با چیزهای به این سادگی، با ذهن خلاقت یه نوع سرگرمی درست کنی و لذت ببری،  خدا رو هزاران بار شکر می کنم. محبتبوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهام
25 آذر 93 17:11
سلام بر پسر فعال و تیزهوش و نابغه خیلی جالب بود برام که یک پسر اینقدر ماشاله حوصله داشته باشه و اینقدر روی چیدن مهره ها تمرکز کنه سپاه شو! نکشی ما رو امین جون
مامان فهیمه
پاسخ
سلام بر خاله مهربان ممنون خاله جون خاله جون تازه از مامانم قول گرفتم که بازم برام برج هیجان بگیره که سپاهمو افزایش بدم.
مامان ترنم
8 دی 93 8:20
من توي اين پست نظر گذاشته بودم. پس كجااااااااااااست؟
مامان فهیمه
پاسخ
سلام لیلا جون ممنون که به ما سر زدی ولی من چیزی ندیدم.
کوثر
8 دی 93 19:50
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامان فهیمه
پاسخ
حتما عزیزم
مامان نازنین جون
29 دی 93 8:17
سلام بر گل پسر خلاق و فعال اون توپ خاردارش خیلی جالب یود
مامان فهیمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون