گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

جشن خودکار

1393/11/8 13:14
نویسنده : مامان فهیمه
19,066 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان، امسال دیگه می تونی با خودکار بنویسی و از مداد فقط برا نوشتن داخل کتابها استفاده می

کنی. و از این بابت خیلی خوشحالی، در ضمن آیه الکرسی رو هم چون فقط شما تو کلاس خوب بلد بودی برا

بچه ها خوندی بوس

این هم عکس های جشن خودکار تو مدرسه

این دو تا خودکار رو من برات خریدم

این خودکارها رو بابا هادی خرید

این خودکار چهار رنگ رو آقای مدیر به همه ی بچه ها داده بودن

این هم خودکار 17 سال پیش خودم که از خاله ی بزرگم هدیه گرفتم نگه داشته بودم امروز که جشن خودکار داشتی دادم به گل پسر قشنگم امیدوارم که ازش خوب استفاده کنی 

این هم شعر خودکار که خانم حجت پور زحمت کشیده بودن و از قبل باهاتون کار کرده بودن که روز جشن همه با هم بخونید.

 

مدیر جدید آقای قاسمی (به علت فوت جناب آقای کشاورز، روحشان شاد) 

آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق خوشبختی هستی . . . 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
9 بهمن 93 9:42
می بینی خواهر چه قرتی بازی هایی مد شده والا زمان ما اگه با قلمو هم می نوشتیم کسی جشن نمی گرفت در هر صورت مبارکه امین جانم راستی فهیمه جون این خودکاری رو واقعا این همه سال حفظ کردید؟ آفرین به شما میگم خودکارم خودکارهای قدیم که تا الان سالم مونده و خشک نشده من از چهار ماه قبل خودکار گذاشته بودم تو کشو الان خشک شده
مامان فهیمه
پاسخ
آره خواهر همش از سر بیکاریه، مردم یه دونه بچه بیشتر ندارن برا همه چی الکی جشن می گیرن. ممنون خاله جون جوهرش خشک شده بود مغزی داخلش رو عوض کردیم.
مامان ترنم
16 اسفند 93 12:02
اولين باره مي‌‌بينم . جشن خودكارررررررررر؟ ولي خيلي جالبه . چون براي بچه‌ها مي‌شه يه خاطره و هميشه تو ذهنشون هست.
مامان فهیمه
پاسخ
اتفاقا وقتی رفتم خودکار فانتزی بخرم. وقتی می گفتم خودکار فانتزی برا جشن خودکار می خوام همه با تعجب نگاه می کردن.