گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

رتبه اول امتحان کشوری کاج

1393/11/8 18:24
نویسنده : مامان فهیمه
467 بازدید
اشتراک گذاری

* تقدیر تقویم افراد عادی و تغییر تدبیر افراد عالی است . *

پسر ممتاز مامان، مقام اول امتحان کاج رو آورده. به خاطر این موفقیت بابا هادی برا پسر گلش یه تفنگ خرید. از طرف مدرسه هم مدال گرفت. جایزه خانم معلم و من هم مونده

این هم لوح تقدیر

این لوح تقدیر رو هم به خاطر طرح برتر دیابت که درست کردی بهت دادن. متأسفانه عکسش رو پیدا نکردم برات بزارم

 

دو تا از این کارت ها رو به خاطر اخلاق خوب بهت دادن. یکی رو آقای اسدی به خاطر اول شدن تو مسابقه دو بهت داده و یکی رو معلمتون برای امتحان ریاضی که خیلی خوب شده بودی.

این مداد رنگی رو هم با یک ساعت جایزه بهت داده بودن. چون رنگ ساعت صورتی بوده داده بودی به دختر معلمتون ولی خانم معلمتون هم به جای اون یه ماشین برات خریده بود.

عامل کلیدی تمام موفقیتها "عمل کردن"  است ...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهام مامان علیرضا
9 بهمن 93 9:36
آفرین به امین جان خاله جون خیلی خیلی از موفقیت ت خوشحال شدم خیلی خیلی به خودت و مامانِ مهربونت تبریک میگم ایشالا که همواره موفق باشی عزیزم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون ایشالا روزی گل پسرمون آقا علیرضا خان نوری باشه
محمد
9 بهمن 93 10:26
سلام بروزم با مطلب : "با وسواس گرفتن بچه چه کنیم؟"
مامان ایمان و کیان
10 بهمن 93 1:44
تبریک میگم امین جون , ایشالا همیشه موفق باشی و باعث افتخار مامان بابای مهربونت
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون عزیزم به همچنین ایمان و کیان گلم
مامان ایمان و کیان
10 بهمن 93 1:45
فهیمه جون شرمنده که من دیر میام , به بزرگواری خودتون کمبود وقت منو ببخشید
مامان فهیمه
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم. عذرتون کاملا موجه هست.
محمد حسین پگاه
24 اسفند 93 2:35
سلام واقعا عالیه که فرزندتون از هوش و استعداد بالایی برخوردار هست. من هم تبریک میگم این موفقیت پسرتونو...
مامان فهیمه
پاسخ
سلام متشکرم جناب پگاه