گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

یک روز بدون کیف

1393/11/14 12:12
نویسنده : مامان فهیمه
363 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه هفته گذشته، روز بدون کیف بود. امین جون خوشحال و خندان تمام لوازمی رو که برا درست کردن کاردستی لازم بود برداشت و داخل کیفش گذاشت. شب تا ساعت 1.5 نخوابید صبح هم ساعت 5 که من بیدار شدم غذا درست کنم بیدار شد و تا ساعت 7 که می خواست بره مدرسه نخوابید. زمان ما روز بدون کیف نبود و من نمی دونم که آیا یک روز مدرسه رفتن بدون درس خوندن اینقدر خوشحال کننده هست که در طول شبانه روز یک دانش آموز فقط 3.5 ساعت بخوابه خندونک

برای این روز از مادرها هم خواسته بودن که هر کدوم یکی از غذاهای شیرازی رو درست کنن و با بچه ها بفرستن یا اینکه خودشون ساعت 11 ببرن مدرسه. ولی من چون کار داشتم صبح زود درست کردم دادم گل پسر برد.

این هم غذایی که من درست کردم برا امین جون و فرستادم مدرسه

این هم کار معلم امین جون (خانم حجت پور)

 

صبحانه ی سالم (دوشنبه دو هفته قبل) 

این هم هنرنمایی گل پسر مامان

هدیه ی من به گل پسرم به خاطر رتبه اول شدن امتحان گاج و کارنامه 

هنر دستی امین 

این هم عکس از فعالیت های کلاسی (آزمایش تصفیه آب)

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
21 بهمن 93 1:46
والا فهیمه جان تو شهر ما که الان هم از این خبرها نیست! این که میگن شیـــــــــراز درست گفته اند دیگه واقعا خوشا شیراز! واقعا غذای خوشمزه ای شده واقعا پشیمون شدم که دفعۀ قبل نتونستیم بیایم خونه تون نوش جون امین جون و دوستان باشه و مثل این که بقیه مامان ها و خانم معلم هم کم نذاشتند آقا خوشمان آمد اساسی کاردستی ها هم مثل همیشه عالی میگم عجب هدیه ای گرفتید فهیمه جون آخه لیسکی، پفکی، بستنی، اسباب بازی... هیچی نبود که شما کتاب علمی خریدید؟ شوخی می کنم آفرین به این همه درایت تون در انتخاب هدیه ایشالا تا باشه از این روزهای بدون کیف باشه
مامان فهیمه
پاسخ
سلام الهام جان، عزیزم مردم شیراز همه ی زندگی و تفریحشون غذا درست کردن و غذا خوردنه جای شما بسیار سبز الهام جان ممنون خاله جون من از 6 ماهگی برا امین جون کتاب می خوندم الان خیلی علاقه داره به کتاب و مخصوصا کتابهای علمی ببخشید الهام جان دفعه ی دیگه حتما پفک می خرم الهام جون کم سعادتی از من بود. ایشالا بازم تشریف بیارید حتما در خدمتتون هستم.
مامان ترنم
16 اسفند 93 11:56
آفرين به اين گل پسر نمونه. ترنم هم اين روزهاي بدون كيف رو خييييليييي دوست داره.
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون لیلا جون
مامان طاها و رها
25 اسفند 93 8:23
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد. سالی پر از مهر خداوند باتون آرزومندم
مامان فهیمه
پاسخ
چه زیبا ممنون عزیزم