گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

سیزده به در

1394/1/28 19:07
نویسنده : مامان فهیمه
338 بازدید
اشتراک گذاری

امسال سیزده به در چون اعلام بارندگی کرده بودن ترجیح دادیم بریم باغ خاله گلناز. از روز دوازدهم رفتیم شب هم همونجا خوابیدیم. روز سیزده هم حسابی با محمد و مهدی خاک بازی کردی . عصر که شد دیگه توان راه رفتن هم نداشتی یه گوشه نشسته بودی منتظر بودی برگردیم خونه بخوابیمحبت

این هم یکی دیگه از سرگرمی های اون روز (سگی که بیرون از باغ 5 تا بچه تازه متولد شده داشت شما هم هر از گاهی می رفتین بهش سر می زدید بعد از ناهار هم براش استخون بردید)آرام

از جایی که دارید خاک بازی می کنید عکس ندارم فقط فیلم داشتم نشد برات بزارم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
29 فروردین 94 18:10
سلام فهیمه جون سیزده به در خوبی داشته اید مخصوصا که امین جون هم یک دوست و همبازی داشته و شما رو خلاص کرده از نق زدن هاش شوخی می کنم ماشاله پسرمون آقاست خیلی هم پیشرفت کرده و به خوبی روی دستش راه میره خاک بازی هم که عالیه و عشق علیرضا هم هست و اتفاقا منم اجازه میدم راحت باشه و خاک بازی کنه
مامان فهیمه
پاسخ
سلام عزیزم آره خیلی خوب بود جای شما سبز دقیقا گل گفتید خواهر اصلا من امین رو ندیدم فقط چند بار رفتم براش میوه بردم و فیلم گرفتم ممنون لطف داری.
فاطمه & فائزه
30 فروردین 94 9:11
خداروشکر سیزده بدر بهتون خوش گذشته بوده ایول حرکاتشو نگا
مامان فهیمه
پاسخ
آره خیلی خوب بود جای شما هم سبز