گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 15 روز سن داره

همه وجودم امین جان

نظرات (7)

فاطمه & فائزه
1 اردیبهشت 94 17:11
معلومه بهتون خوش گذشته
الهام
2 اردیبهشت 94 1:27
آااااااای که منم دلم بدجور هوای شیراز و آرامگاه سعدی رو کرده! عکسها هم خیلی زیبا بود مخصوصا عکس های مادر و پسری
مامان فهیمه
پاسخ
سلام الهام جون تشریف بیارید با هم بریم ممنون
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 13:12
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان فهیمه
پاسخ
سلام کوثر جان رمز رو اشتباه دادی فکر کنم من نمی تونم وارد وبتون بشم.
مامان نازنین جون
5 اردیبهشت 94 15:40
سلام عزیزم ..... چه عکسهای خوشگلی گرفته خوش تیپ خاله اتفاقا ماهم سه شنبه اول اردیبهشت آرامگاه سعدی بودیم که خیلی هم شلوغ بود ،مثل اینکه روز بزرگداشت سعدی بود و همه ی شیرازیها اومده بودن
مامان فهیمه
پاسخ
سلام خاله جون ممنون خب خبر می دادید میومدیم از نزدیک همدیگرو می دیدیم.
مامان زهره
7 اردیبهشت 94 10:03
سلام فهیمه جون چه عکس های قشنگی گرفتین مخصوصا مادر وپسر خدا برات حفظش کنه امیدوارم همیشه در سفروشادی باشید براتون بهترین ها رو آرزومندم گلم
مامان فهیمه
پاسخ
سلام زهره جون ممنون به همچنین جای شما سبز
فروش اینترنتی عروسک های برنامه کلاه قرمزی
7 اردیبهشت 94 13:31
فروش اینترنتی عروسک های برنامه کلاه قرمزی برای خرید آنلاین به آدرس زیر مراجعه نمایید http://ninishop.rozblog.com/
مامان نازنین جون
8 اردیبهشت 94 10:38
ایندفعه یهویی شد انشاا... شما بیاین مشهد ما در خدمتتون باشیم
مامان فهیمه
پاسخ
ایشالا