گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

همه وجودم امین جان

پیاده روی

1391/10/9 11:20
نویسنده : مامان فهیمه
320 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح من با امین جان و عمه گیتی پیاده رفتیم تا پارامونت، از اونجا عمه گیتی برگشتن منزل و من و

امین گلی پیاده رفتیم تا خیابان داریوش و من دوربین گوشیمو درست کردم. بعد رفتیم عمارت شاپوری جای بابا

هادی هم خیلی خالی بود. عمارت شاپوری در سال 1310 تأسیس شده و عمارتی شخصی ساز می باشد.

تنه های درخت حکاکی شده

داخل راهروی عمارت

پسر نقاش من هر جا میره نقاشی می کشه

بعد از دیدن عمارت، هنرمند کوچولو رفتن آرایشگاه و سرشون رو صفا دادن.

به به امین جان چه خوشگل شدی امروز.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان طناز
7 دی 91 23:16
فدای اون قد وبالات برم با ژست های مردونه ات . خیلی خوشگل شدی . مرسی مامان بابت عکسهای زیبا یی که از عمارت در اختیارمون گذاشتید.


مرسی خاله، قابل نداشت جای شما هم خالی بود.
الهام مامان علیرضا
22 فروردین 92 17:18
سلام امین جونی

آرزوم بود یه روز بیام و همه صفحات وبت رو که قبلا فرصت نشده بود ببینمو بخونم تا بیشتر باهات آشنا بشیم.آخه نیست که شما دوست ما هستید من و علیرضا دوست داریم بیشتر شما رو بشناسیم. الان علیرضا خوابه و من دارم میخونم...

از خوندن هر صفحه کلی ذوق می کنم و دوست دارم برات کلی یادگاری بنویسم ولی میترسم علیرضا بیدار شه و نذاره بقیه اش و بخونم واسه همین نظر برای همه پست ها نذاشتم..

دوست دارم بهت بگم که خیلی قدر مامان و بابای باحال و دانشمند و عالمت رو بدون گرچه میدونم قدر شناسی...

راستش همه پدر ومادرها شاید به اندازه پدر و مادر تو روی تربیت بچه ها وقت نذارند.

دوست دارم عزیزم.

موفق باشی.




ممنون خاله جون که وقت گذاشتید و با نظرات زیباتون وب پسرم رو مزین فرمودید. علیرضا جون رو از طرف من ببوسید.