گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

همه وجودم امین جان

دسته گل امین جان

1391/10/16 8:45
نویسنده : مامان فهیمه
433 بازدید
اشتراک گذاری

امین،‌پسر باهوش من،‌ تو کلاس آدامس می جویده  که معلم وارد کلاس می شه پسر مقید من هم که

دوست نداره تو کلاس به جز درس کار دیگه ای انجام بده آدامسشو در میاره و میزاه  داخل جیب کاپشنش

نیشخند این هم عکس آدامس داخل جیب امین

آقای کشاورز مدیر خوب مدرسه تلاش به بچه ها وعده داده که هر کس ٤٠هزار امتیاز بگیره یه تلسکوپ

جایزه می گیره. گل پسر باهوش من هم تمام تلاشش رو می کنه که به تلسکوپی که آقای مدیر وعده

داده برسه. هفته گذشته امین جون کتاب سالم باشیم رو برای خانم بهداشت خونده بود ایشون هم امین

گلی رو می بره داخل دفتر که برای خانم حاتمی (ناظم)‌ بخونه خانم حاتمی هم چون خیلی خوششون

اومده بوده امین جون رو می برن پیش آقای مدیر و آقای مدیر هم یک کارت صدآفرین به امین جون می

دن. در حال حاضر امین جان ٤٤٠٠ امتیاز داره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)