گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

همه وجودم امین جان

تصمیم جدی

1391/10/26 7:34
نویسنده : مامان فهیمه
288 بازدید
اشتراک گذاری

www.smilehaa.org

امین جون دیروز با چشم گریون از مدرسه اومدی گفتم چی شده گفتی مامان منو تنبیه کن. گفتم مگه چی شده گفتی که پاکُنتو گم کردی از اول مهر تا الان 6 تا پاکن گم کردی گفتم خب حالا با هم یه تصمیم جدی می گیریم به نظر تو باید چیکار کنیم که دیگه پاک کن ها رو گم نکنی گفتی نمی دونم هر چی شما بگی من هم گفتم به نظر من از پول داخل قلکت برمی داریم یه پاکن می خریم بعد اونو سوراخ می کنیم و کش از داخل اون رد می کنیم و گردنت میندازیم که دیگه گم نشه. تو هم خوشحال و راضی از این کار با تصمیم من موافقت کردی. قربون پسر گلم برم من قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آوينا
25 دی 91 15:49
كارتون خيلي جالبه ديگه گمش نميكنه


ممنون عزیزم اگه اسم وب فرشته کوچولوتون رو برام بزارید ممنون میشم.