گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 24 روز سن داره

همه وجودم امین جان

امین و خواب ناز

1391/12/29 8:46
نویسنده : مامان فهیمه
280 بازدید
اشتراک گذاری

الا لا لا ملوس مَلمَل                       که گهوارت چوب صندل

لحافت چیت هندستون                   که بالشتت پر سیستون

الا ای باد تابستون                         نظر کن سوی هندستون

بگو بابا عزیز من                             برای رودم کتون (کتان)‌ بستون

الهی دورت بگردم عاشق این مدل خوابیدنت بودم  وقتی می خواستی بخوابی پتو رو می آوردی بالا و

سرت را می کردی داخل پتو می خوابیدی. اینجا 6 ماهه بودی داخل گهواره می خوابیدی.

اینجا هم 6 ماهت بود رفته بودیم تهران خونه عمه سهیلا

اینجا هم با عمه سهیلا داشتیم می رفتیم بازار تو بغل عمه داخل ماشین خوابیدی

یک سالگی

اینجا داشتم با تلفن صحبت می کردم اومدی پیش من وقتی صحبتم تمام شد دیدم خوابت برده

یک سال و 2 ماه

جریان بالا یک بار دیگه سن 2 سالگی تکرار شد.

اینجا هم داشتی برنامه کودک تماشا می کردی خوابت برده بود.

.

 اینجا خیلی اذیت می کردی من هم داشتم کارهامو می کردم چند دقیقه صدات قطع شد اومدم دیدم خوابیدی (سه سالگی)

اینجا خونه دختر خاله من بودیم خوابت می یومد داشتی چرت می زدی. الهی بگردم چه پسر ساکتی اصلاً اذیت نمی کرد. همیشه ساکت یه گوشه می نشست.نیشخند

آرامش بعد از طوفان (6 سالگی)

٦سالگی

اینجا هم من رفته بودم کلاس تنها خونه بودی وقتی اومدم دیدم با ماژیک هنرنمایی کردی بعد هم خوابیدی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ایمان جون
29 اسفند 91 15:27
امین جونم کم کم داری برای خودت آقایی میشی ببین چقدر کوچولو بودی ! ایشالله عکسای دامادیتو اینجا ببینیم عزیزم


می بینی خاله جون چقدر زود می گذره انگار همین دیروز بود که امین گلی به دنیا اومد. متشکرم.
مامان ترنم
10 فروردین 92 11:51
الهي هميشه خوابهاي رنگي و قشنگ ببيني عزيزم.


ممنون خاله جون
الهام مامان علیرضا
15 فروردین 92 16:48
عزیزم چقدر بانمک میخوابی چقدر ناز و تپل مپل بودی
خوابای خوب ببینی.


مرسی خاله ی مهربون