گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 24 روز سن داره

همه وجودم امین جان

نوروز سال های گذشته

1391/12/28 21:11
نویسنده : مامان فهیمه
630 بازدید
اشتراک گذاری

سال ٨٨ مهد کودک بچه های ایران، امین نقش تخم مرغ هفت سین رو داشت. (I'm an egg من یک تخم مرغ هستم)

خانم مریم محقق پور مربی امین جون

نوروز 1389 مهد کودک بچه های ایران (اینجا امین جون نقش رنگ آبی رو داشت. شعر پدر رو هم خوند.)

سال 90 مهدکودک نرفتی رفتیم آتلیه عکس انداختیم.

 

نوروز 1391 (پیش دبستانی، مهد کودک بچه های ایران) امین جون نقش قصه گو رو داشت. خانم اصغری نقش پادشاه رو بهش داده بود ولی گل پسر گفته بود من دوست ندارم پادشاه باشم یه نقش دیگه به من بدید. بعد هم که نقش قصه گو رو بهش داده بودند گفته بود اصلاً نمیشه من بازی نکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سروش از وبلاگ (سروش گل مامان و بابا)
30 اسفند 91 8:34
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد؛
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت.
روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد . . .



متشکرم.
مامان ترنم
10 فروردین 92 11:49
چه تخم مرغ خوشمزه‌اي. مي‌شه منم كمي از اون تخم مرغ بخورم خاله؟؟؟؟؟




مرسی خاله بفرمایید.