گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

همه وجودم امین جان

آزمایش

1392/1/19 13:01
نویسنده : مامان فهیمه
216 بازدید
اشتراک گذاری

آقای پروفسور محمد امین جوانمردی علاقه زیادی به آزمایش کردن دارن و هر دفعه هم که آزمایشی رو بعد از چندین ماه مطالعه  و فکر کردن   انجام میدن اصلاً خرابکاری نمی

کنن. فقط (به قول خودشون) یه کوچولو از ادویه ها یا رنگ هایی رو که با هم قاطی کردن رو می ریزن

روی فرش آشپزخونه، در آخر هم به این نتیجه میرسن که هر چی رو که با هم قاطی کنه یه مواد سمی

خطرناک به وجود میاد که برای کشتن حشراتی که مامان ازشون می ترسه مفیده.این بار از رنگ های

گواش و مقداری هم ادویه های مختلف  استفاده کردن و روی اجاق گاز به مدت 10 دقیقه (البته با کمک

خودم) جوشاندن سپس مقداری مایع ظرفشویی به آن اضافه کردن و یک مواد بسیار خطرناک (از نظر

ایشون) به دست آوردن که برای کشتن حشراتی که کم کم سر و کلشون پیدا میشه بسیار مفیده و ما امسال تابستانی بدون حشرات موذی خواهیم داشت.خنده

butterfly

butterfly

در آخر هم جا داره از این پرفسور کوچولو که به فکر مامانشه تشکر کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
19 فروردین 92 9:54
آفرین به آقا امین دانشمند
خاله جون لطفا برای خاله هم از این حشره کش درست کن که خیلی می ترسه


حتماً خاله جون اگه مامانم تست کرد جواب داد آدرس بدید براتون پست می کنم.
مامان ایمان جون
19 فروردین 92 16:52
خوش به حالت مامان جون
دیگه حشره های موذی جرات نمیکنن دور و بر خونه شما آفتابی شن
منم از اون حشره کش های ایکی ثانیه ای میخوام


امین جون نظر شما رو خوندن و خندیدن و گفتن که چشم حتماً براتون درست می کنم آدرستون رو لطف کنید بزارید براتون پست می کنیم.
مامان سروش
21 فروردین 92 13:01
سلام آقا امین بهت خسته نباشی و آفرین می‌گم تو هم مثل آقا سروش ما خلاقیتت گل کرده .
انشاء با تلاش و جدیت در آینده یه دانشمند معروف بشی.


سلام، ممنون خاله جون
مامان حسین جون
21 فروردین 92 13:52
مامان جون من شما رو لینک کردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم وهمینطور پسرامون


سلام، ایشالا