گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

همه وجودم امین جان

پسر کچل من

1392/1/28 17:04
نویسنده : مامان فهیمه
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امین جون موفق شد با اصرار زیاد، منو راضی کنه تا اجازه بدم بابا هادی موهاشو با ماشین بتراشه.

هر روز که از مدرسه می یومدی می گفتی مامان امروز خانم ناظم گفت: آقای مدیر بچه هایی رو که

موهاشونو کوتاه می کنن خیلی دوست داره. من هم که دیدم خیلی مشتاقی به بابا هادی گفتم موهاتو

کوتاه کنه.

بعد از اینکه از حمام اومدی بیرون گفتی مامان حالا با چی موهام و سیخ سیخی کنم.تعجب  بعد هم رفتی

سشوار کشیدی ولی نشد فقط یه کم از موهای  وسط سرت سیخ شدند بقیه تکون نخوردن.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان سروش
28 فروردین 92 19:33
ماشاء اله
چه ناز شده امین جان!

[


متشکرم خاله جان
مامان ایمان جون
29 فروردین 92 9:06
امین جونم چقدر بهت میاد
چه کار خوبی کردی , از این به بعد هوا گرم میشه بهتر که موهاتو کوتاه کردی

بووووووس


ممنون خاله، آره الان دیگه نق نمی زنه که ای وای از دست این موهام همش میاد داخل چشمهام.
علیرضا
29 فروردین 92 23:30
سلام امین جونی
منم خیلی دوست دارم موهام و سیخ سیخی کنم ولی موهام فره و نمیشه...یعنی مامانم هم همکاری نمیکنه..
خوش به حالت مامان باحال داری
خیلی بهت میاد موی سیخ سیخی...


ممنون، خاله جون سخت نگیر دیگه با علیرضا جون همکاری کن. دلتون میاد پسر به این مظلومی که اصلاً اذیتتون نمی کنه.
مامان ترنم
1 اردیبهشت 92 7:44
اي جان به اين پسر كچل بامزه و خوردني.
ماشاا... ماشا... خيلي خوشگل شدي.
ماماني براي پسرمون اسفند دود كن . چشمم شور نيست ، ولي خيلي ناز شده خوب.



ممنون خاله لطف دارید.
نگار
1 اردیبهشت 94 21:51
سلام عزیزم. ببخشید یه سوال ازت داشتم. الان که گرما شروع شده و نزدیک امتحانا هست میخاستم سر پسرمو بتراشم. میشه راهنماییم کنی چجوری و با چی اینکارو بکنم؟ تا حالا اینکارو نکردم. میخام از ته ته بتراشم جوری که سفید بشه.
مامان فهیمه
پاسخ
سلام با ماشین سرتراش با کوچک ترین سرِ سرتراش کوتاه کنید.
نگار
3 اردیبهشت 94 17:39
دستت درد نکنه عزیزم. واقعیتش ما تو خونه یه ریش تراش داریم. خودم تا حالا باهاش کار نکردم. میتونی بهم دقیق تر بگی چطور سرشو ماشین کنم. چه مراحلی یا چه نکاتی داره این کار؟ یه سوال دیگه. کلا با تراشیدن سر برای پسرا موافقی یا نه؟ یعنی تو روحیه شون تاثیر نداره؟
مامان فهیمه
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم، فکر کنم هر ریش تراش چند تا سر پلاستیکی داره که دندونه های این سرها با هم دیگه متفاوت هستند اگه شما می خواید سرش سفید بشه باید ریزترین دندونه ها رو انتخاب کنید و با اون سر گل پسرتون رو بتراشید. امین که خیلی دوست داره ولی من خودم موهای بلند رو دوست دارم اگه می دونی دوست نداره این کار رو نکن بهتره که کوتاه بشه ولی نه با ماشین تراش