گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

همه وجودم امین جان

روز معلم

1392/2/7 13:30
نویسنده : مامان فهیمه
226 بازدید
اشتراک گذاری

از پدر گر قالب تن یافتیم            از معلم جان روشن یافتیم

«معلمی شغل نیست، هنر است عشق ایثار و فداکاریست»

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سپاسگزار معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را

امروز صبح به امین جون گفتم میخوام بیام مدرسه، گفت نه مامان اگه میشه چند روز دیگه بیا، سریع

فهمیدم برای چی میگه نیا، گفتم حتماً حرف زدی میخوای معلمت بهم نگه بعد از اون میخوای تاچند روز

آینده ساکت باشی که معلمت بگه پسر خوبیه درسته؟ متفکر خندید و گفت از کجا فهمیدی؟ نیشخند

بعد از اینکه امین جون رفت، من هم رفتم بانک یه کارت هدیه خریدم با یه دسته گل و یه جعبه شیرینی

رفتم مدرسه، ولی امین جون سر کلاس کامپیوتر بود من هم به خاطر اینکه رولت خریده بودم و ترس از

اینکه خراب نشه مجبور شدم خودم کادوی روز معلم رو تقدیم خانم بنده بهمن کنم. به خاطر همین

نتونستم از امین جون و معلمش عکس بگیرم.

خانم بنده بهمن گفت که  امین امروز ریاضی رو با بچه ها جواب نداده و ساکت نشسته و به من نگاه می

کرده من هم سرش داد زدم. وقتی که جریان رو براش تعریف کردم که برای چی امین

ساکت بوده خندید و گفت که این طور. ولی خدا رو شکر می گفت که ازش راضیه و پسر خوب و مؤدبیه،

فقط بعضی وقتها (البته نه موقع درس) یه کوچولو حرف میزنه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ساجده
7 اردیبهشت 92 13:48
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
الهام مامان علیرضا
7 اردیبهشت 92 20:11
ای جانم فهیمه جون
خوش به حالت که تا این حد حواست هست و وقت شناسی. من که اصلا تقویم و سال و ماه یادم نبود...
آفرین به مامان قدر شناس.مطمئنا امین جون هم در کنار شما قدرشناسی رو یاد می گیره و شما بهترین و اولین معلمش خواهید بود.
آفرین به امین جون وقت شناس که کاملا به موقع حرف نزده!!!



ممنون الهام جون شما لطف دارید.
الهام مامان علیرضا
7 اردیبهشت 92 20:12
راستی
روزتون هم پیشاپیش مبارک فهیمۀ عزیزم.
می بوسمت.


روز شما هم مبارک الهام جون
مامان ایمان جون
8 اردیبهشت 92 7:56
معلومه که پسر گلمون خیلی پسر خوب و مودبیه.
مامانی خسته نباشی چقدر خوب کاری کردی که کادوی روز معلم رو زودتر دادی من که هنوز هیچی نگرفتم درگیر اسباب کشی هستیم اصلا وقت ندارم.
همیشه موفق باشین
راستی شما معلمین.؟



سلام، خدا قوت، ماهم شهریور بعد از 7 سال باید اسباب کشی کنیم.
آره گفتم روز معلم شلوغ میشه بهتره زودتر ببرم. متشکرم به همچنین شما
نه عزیزم من معلم نیستم، من تایپیستم.
مامان ترنم
8 اردیبهشت 92 8:14
خوش به حال امين جون كه ماماني اينقدر به فكرشه و براش وقت مي‌زاره.

منم بايد زودتر بجنبم و براي معلم ترنم كادوش رو بگيرم.

اي ناقلا خوب مي‌خواستي ماماني رو بپيچوني‌ها.

آخه پسر به اين شيرين زبوني چه اشكال داره بعضي وقتا يه كم حرف بزنه خوب ؟




می بینی خواهر حالا دیگه کارمون به جایی رسیه که یه فسقل بچه ما رو می خواد بپیچونه

خاله جون آخه بعضی وقتهااز یه کم به دره، تو خونه که دیگه نگو، وای ی ِی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی