گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه سن داره

همه وجودم امین جان

پسر با محبت من

1392/2/10 14:34
نویسنده : مامان فهیمه
247 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من قربونت برم مادر که اینقدر با محبتی، امروز از مدرسه که برگشتی، رفتی داخل اتاقت، وقتی

اومدی بیرون دیدم یه مقدار پول داخل دستاته،0297.gif گفتی آخی این که چپ و چولست. بعد

گذاشتی زیرفرش. من رفتم ناهار آماده کردم. صدات کردم امین بیا ناهار، وقتی اومدی دیدم پولها رو

آوردی دادی به من گفتی روزت مبارک. ( بعد هم گفتی مامان اینو بهت میدم چون خیلی دوست دارم،

خیلی مهربونی، برام خیلی زحمت می کشی، غذاهایی رو که دوست دارم برام درست می کنی، هیچ

وقت بهم دروغ نمیگی ) من هم بغلت کردم تا تونستم فشارت دادم و بوسیدمت. الهی دورت بگردم گل

پسر مامان، این بهترین هدیه ی روز زن، در تمام طول عمرم بود. 0287.gif

 دوستت دارم پسر مهربانم0294.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان سروش
10 اردیبهشت 92 14:53
آفرین به این گل‌پسر مهربونل
و آفرین به مادرش که مهربانی رو معنا بخشیده.

[





ممنون خاله جون
الهام مامان علیرضا
10 اردیبهشت 92 20:01
وای عزیز خاله
چقدر با محبتی امین عزیزم.ماشاله مثل مامان حواست جمعه و هدیۀ روز مادر و از قبل کنار گذاشتی... مرد شدی خاله
فهیمه جون حالا می تونی بری خرید و حسابی با پول ها حال کنی


آره می بینی خاله جون چه گل پسری دارم. فردا باید همه ی کارهامو بزارم و برم بازار خرید.
مامان ترنم
11 اردیبهشت 92 8:48
زن ، روشن ترین افق پیروزی و پرشکوه ترین اوج موفقیت است

بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم

روزت مبارک




ممنون عزیزم، روز شما هم مبارک
مامان ترنم
11 اردیبهشت 92 8:49
فهيمه جون اين پولها رو هميشه نگه دار كه يه دنيا عشق و محبت با خودش داره.
قربون پسر با احساس و نمونه.


چشم حتماً، ممنون خاله جون.
مامان ایمان جون
28 اردیبهشت 92 18:35
وای امین جونی تو چقدر با محبتی خاله جون.فدات بشم من عزیز دلم.


ممنون خاله جون