گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 30 روز سن داره

همه وجودم امین جان

پانسمان دست

1392/2/18 17:32
نویسنده : مامان فهیمه
363 بازدید
اشتراک گذاری

امین گلی دیروز بعد از نوشتن مشق هاش از من اجازه گرفت که بره پایین با نگین و نازنین بازی کنه بعد از کلی بازی و جیغ و داد فراوون 10_9_210.gifامین زخمی اومد بالا، گفت مامان گچ داریم؟ گفتم:گچ برا چی میخوای؟ گفت: می خوام دستمو گچ بگیرم. 0194.gifگفتم مگه چی شده؟ زخمشو نشون داد و گفت پایین تکنو کار می کردم این طوری شد.  0037.gif  گفتم این که گچ نمی خواد. نشست یه کم فکر کرد رفت و وقتی اومد0022.gif

 

خنده    قهقهه       خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان سروش
18 اردیبهشت 92 15:58
سلام
ماشاءاله به این گل پسر ورزشکار و ورزیده که هر روز با یه ابداع جدید خستگی رو از تن مامانش بیرون می‌کنه. (می‌خندونه)
انشاءاله همیشه سلامت باشی



سلامت باشی خاله جون
الهام مامان علیرضا
18 اردیبهشت 92 20:07
عزیز دلم
مامانی گل پسر زخمی شده خب.....براش گچ بگیرید دیگه
ماشالا دکتر هم هست و خودش تشخیص میده و درمان هم می کنه!


خاله جون، امین گلی خودش همه کاره هست.
مامان ترنم
23 اردیبهشت 92 8:32
خيلي حرفه‌اي و با مزه كار كرده.
خدا نكنه خاله تو رو هيچ وقت اينجوري ببينيم. عزيزززززززززززم.


مرسی خاله
مامان ایمان جون
28 اردیبهشت 92 18:31
عزیز خاله مواظب باش.


چشم خاله جون