گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 30 روز سن داره

همه وجودم امین جان

فست فود امین

1392/2/20 18:03
نویسنده : مامان فهیمه
352 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز پس از نق زدن های فراوون Rolling Pinو تو سرو کله ی همدیگه زدن کلافهتصمیم گرفتی که

بیای کنار من که داشتم تایپ می کردمanimated smiley faces for orkut, myspace, facebook بنشینی و سفارش بگیری.

 پیتزا مخصوص

اون چوب بزرگی که تو دستت هست می گفتی مامان این هات داگ آمریکاییه خیلی خوشمزه هست.قهقهه

سالاد میوه (هندوانه، گوجه، سیب)(چقدر هم که به هم میان)  نیشخند

بعد هم نشستی همه رو خودت خوردی

سالاد فصل (واقعاً خوردن داشت خیلی ترد بود)زبان

صبح پنجشنبه هم رفتیم مهدکودک عکس های جشن پایانی رو بگیریم. به من گفتی دوست دارم معلم

هامو ببینم دلم براشون تنگ شده، به خانم پوست فروش گفتم اجازه داد بری اونارو ببینی. اونا هم از

دیدنت خیلی خوشحال شدن. میگفتن برا خودش مردی شده.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
21 اردیبهشت 92 12:44
سلام امین جون
خوش به حال مامانت با این گل پسر سرآشپز اونم از نوع اون وَر آبی!!!
ای کاش علیرضا هم می تونست مثل تو پیتزا و سالاد فصل درست کنه و خستگی مامانشو از تنش در آره.
دوست دارم امین خان باهوش
بابا مهد کودک و ببین..شیراز مهد کودک هاش هم باصفاست.
فهیمۀ عزیزم خسته نباشی از تایپ
منم به لطف نوشتن چند تا پایان نامه دستم برای تایپ تند شده البته نه به تندی دست شما.خلاصه کمک خواستی می تونی روی آبجی حساب کنی



سلام الهام جون، آقازاده شما هم به موقع آشپز میشه و همه چیز به خوردتون میده، اصلاً نگران این موضوع نباش.
متشکرم الهام جون، شما اگر تایپ داشته باشی در خدمتتون هستم.
ممنون شما لطف دارید.
مامان ترنم
23 اردیبهشت 92 8:35
واي كه دهنم آب افتاد با اين پيتزا مخصوصي كه گل پسر درست كرده. به به اون سالاد فصلش كه ديگه حرف نداشت.
ماماني كه ديگه بابت آشپزي و پخت و پز نبايد غصه‌اي داشته باشه با وجود همچين سرآشپز خوب و نازنيني.


نه لیلا جون دیگه آشپزی رو بوسیدم گذاشتم کنار، امین جون برامون غذاهای خوشمزه درست می کنه.
مامان ترنم
23 اردیبهشت 92 8:36
راستي آدرس اين فست فود رو هم مي‌زاشتي تا هر وقت هوس چيزي كرديم يه سر بريم اونجا.


خاله جون هر وقت هوس کردید. خبر بدید براتون می فرستم. اگر هم تشریف آوردید شیراز باز هم خبر بدید در خدمتتون هستم.