گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 30 روز سن داره

همه وجودم امین جان

آخرین روز مدرسه

1392/2/25 23:21
نویسنده : مامان فهیمه
306 بازدید
اشتراک گذاری

زنگ آخر به صدا درآمد

به بلندی چهارسال آموختن

سوی خانه بی بهانه

ناگهان خالی شدم از شوق خانه

آخر امروز روزمان روز دگر بود

آخرین روز هم به سر بود

آخرین روز مدرسه

درکنار در ایستاده با هم

یک نگاهی به سر در یک نگاهی به گذشته

خاطرات و شیطنت ها

روز باران روز برفی روز امتحان آخر

زنگ ورزش زنگ پرسش

با تو خنده با تو گریه

بی تو حالا به چه شوقی بروم دگر به خانه

 

راه آشنای خانه ، در کنار هم در این دم

بچه ها این هم گذشت...

عمر ما هم بگذرد

عرصه ای دیگر به پشت سر نهیم

من چقدر دلتنگتانم بچه ها

اشکم الان بر دو گونه است بچه ها

این نگاه ها را ببین ،هرکدام کوس جدایی می زند

من چقدر دلتنگتم ای مدرسه

ما فراری صبح خسته

روز آخر پای بسته

ای دل من دل بکن از مدرسه

رسم روز آخرها همینه

من هم اینجا با شماها عهد دیدار دوباره می نویسم

وعده ما ثبت نام بعدی

هرکسی هم که نیامد یا که سرنوشت جداش کرد

توی باغچه ی دلهامون

به جای او یک گل یاد می کاریم

خداحافظ بچه ها

او نگهدار شما....

 

این هم دومین لوح تقدیر گل پسر ممتاز من

این هم عکس آخرین روزی که از مدرسه برگشتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان حسین جون
26 اردیبهشت 92 12:59
امشب می تونی هرآرزویی داری بگی
امشب یکی هست که صدات رو میشنوه
یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره
شب آرزوهاست
منو از یاد نبر . . .


چشم حتماً
الهام مامان علیرضا
26 اردیبهشت 92 20:29
سلام امین جون
دلتنگ هم شاگردی ها نباشی
دیگه از این به بعد می تونی با خیال راحت تا لنگ ظهر بخوابی عزیزم.
خوشحال باش.



سلام خاله جون
ای کاش می خوابید، از این به بعد با خیال راحت پدر ما رو در می یاره
مامان ایمان جون
28 اردیبهشت 92 18:24
امین عزیزم خیلی خوشحال شدم تقدیر نامت رو دیدم امیدوارم پله های موفقیت رو یکی پس از دیگری با موفقیت بالا بری
دلم خیلی برات تنگ شده بود


ممنون از لطفتون خاله جون، ما هم دلمون براتون تنگ شده بود.
مامان ترنم
29 اردیبهشت 92 20:40
عزیزم امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی.
می دونم با کمک مامان مهربونت و با حمایت پدرت و همت خودت به بهترینها و بالاترین ها می رسی گلم.


ممنون از لطفتون خاله ی مهربون
ارلا
1 تیر 92 18:51
سلام
وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی


با کمال میل