گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه سن داره

همه وجودم امین جان

هدیه روز پدر

1392/3/3 20:04
نویسنده : مامان فهیمه
584 بازدید
اشتراک گذاری

این هم نقاشی امین جون برای بابا هادی، وقتی نقاشی رو کشید آورد به من نشون داد و گفت: مامان

من فکر نکنی که برای بابا قشنگ تر کشیدم ، خانم ها چون لطیف هستن، ظریف هستن، باید

نقاشیشون هم ظریف باشه ولی آقایون باید نقاشیشون خشن باشه به خاطر همین آتش کشیدم. تازه

من چون فیلم باربی نگاه نمی کنم بلد نیستم نقاشی برای خانم ها بکشم ولی چون فیلم بِن تِن نگاه می

کنم برای آقایون خوب می تونم نقاشی بکشم. خنده (قربونت برم پسر با احساس من)

این هم هدیه من به این بزرگ مرد کوچک که خودش رو بردم این ها رو انتخاب کرد.

بابا هادی هم از امین جون پرسید که چی می خواد براش بخره. اون هم گفت که برام جوجه پنبه ای بخر

بیچاره جوجه ها فکر کنم تا فردا دیگه زنده نباشن آخه امین جون جای جوجه زیر لیوانه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
4 خرداد 92 1:10
امین عزیزم
فدات شم که این قدر خانم ها رو درک می کنی
خوش به حال طناز خانم!!!
فهیمه جون کارت در اومده با این جوجه ها فقط دعا کن زنده بمونند وگرنه کلی گرفتاری داری با وابستگی امین جون به جوجه ها.
من دیدم بین بچه های فامیل،خدای نکرده اگه جوجه ها بمیرند باید تشییع جنازه راه بندازی!!


آره ، کارم دراومده، دیروز صد بار گفت: مامان بیا نگاشون کن. مگه میزاره به کارم برسم.
مامان ایمان جون
5 خرداد 92 7:22
قالب جدید مبارک
کادوت هم خیلی قشنگه
بووووووس


ممنون خاله جون
مامان ترنم
5 خرداد 92 8:19
واي چه جوجه هاي نازي.
بزرگ مرد كوچولو روزت مبارك.
عاشق اين همه احساستم عززززيززززم.


ممنون خاله جون.
الهام مامان علیرضا
5 خرداد 92 12:23
قالب جدیدتون مبارک امین جون
خیلی قشنگه خاله
ماشاله مامان فهیمه خوش سلیقه ست.


ممنون الهام جون، امین گلی خودش انتخاب کرده.