گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه سن داره

همه وجودم امین جان

مهمان

1392/3/8 8:33
نویسنده : مامان فهیمه
811 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه برای ناهار، من و امین جون مهمان خاله مرضیه بودیم. امین و طناز هم حسابی با هم بازی

کردند. ولی بعد از ناهار طناز امین رو نیشگون می گرفت. امین هم سر من غر می زد❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

که مامان اصلاً بلند شو بریم خونمون نیشخند

 

 شکلکهای جالب و متنوع آرویناین هم عکس اهداء موگیر از طرف امین جون به طناز خانم شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آرویندقت کنید با چه ظرافتی عمل  می کنه این گل پسر شکلکهای جالب و متنوع آروین

قربونون اون خنده هاتون

بعد از اینکه می خواستیم بر گردیم امین از بیتا خانم (دخترخاله)‌ دعوت کرد که بیاد خونه ی ما،‌چند روز

بمونه. بیتا خانم هم بار و بنه رو بست و با ما راهی شد.

اینجا بیتا و امین دارن برای من کیک تولد درست می کنن.

 بیتا خانم هم دو روز بیشتر خونمون نمود. دیروز دلش برا مامان و باباش تنگ شده بود رفت خونه باز هم

من موندم و امین و نق نق های بی پایان امین کلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهام مامان علیرضا
8 خرداد 92 10:41
امین جون گل بیخار که نمیشه
همش نباید انتظار داشته باشی طناز خانم بهت لبخند بزنه گاهی هم باید گاز جانانه نصیبت بشه!!!!
مگه تولدتون بوده فهیمه جون؟
ببین واسه امین جون کیک گِلی درست کردی اونم همین کار و کرد.مشخصه امین جون در این مورد تابع قانون عمل و عکس العمل بوده!!!


سلام الهام جون.نه تولد من اسفند بود. ولی فکر کنم تو دلش مونده بود که تلافی کنه.
مامان عليرضا (championalireza)
8 خرداد 92 18:08
سلام ميخواستم بگم معلومه كه پسر شما هم مثل پسر من عاطفي هست و از شعور بالائي برخورداره همين كه ميخواد تولدت و تلافي كنه خيلي ارزش داره در ضمن اگه دير هم شده باشه ما هم تبريك ميگيم تولد مبارك


قربان شما.
مامان عليرضا (championalireza)
8 خرداد 92 18:11
سلام تولدتون مبارك همين كه گل پسرتون خواسته براتون تولد بگيره و تلافي كنه كلي ارزش داره خدا حفظش كنه


سلام متشکرم، زنده باشید.
مامان حسین جون
8 خرداد 92 22:25

تولدتون مبارک البته به تاریخ امین جونحالاچندسالتونه اینقدرشمع گذاشتن نتونستم بشمرمش


ممنون از لطفتون. من 31 سالمه
مامان ایمان جون
9 خرداد 92 10:31




مامان ترنم
9 خرداد 92 11:19
خاله اشكال نداره از حالا بايد ورزيده بشي براي نيشگون ،‌لنگه دمپايي ، ماهيتابه و....
آخه طناز خانوم گفتن گربه رو دم حجله بكش ولي نه ديگه اينجوري چرا گل پسرمون رو اذيت كردي . اون كه اينقدر مهربونه و گل سرهاي خوشگل برات خريده .
چقدر هم با دقت اونارو سر طناز گذاشته . قربونت بره خاله تمرين كن كه براي آينده ات خيلي مفيده عزيزم.

می بینی خاله جون مظلوم گیر آورده.