گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

همه وجودم امین جان

علاقه به حشرات

1392/3/28 15:33
نویسنده : مامان فهیمه
512 بازدید
اشتراک گذاری

امین جون علاقه خاصی به گرفتن حشرات داره . دو هفته پیش که رفته بودیم باغ، می خواست با فروغ

خانم سوسک دریایی (به قول خودش) بگیره و چون موفق نمی شد قهر کرد. این هم عکس قهر کردن امین گلی

بعد من آرومش کردم و رفتم براش یه دونه سوسک گرفتم.

 

ادامه ی عملیات سوسک گیری به کمک فروغ خانم

هفته گذشته که داشتن استخر رو تمیز می کردن بعد از تمیز کردن استخر آب بازی کردن این هم عکس مرغابی کوچولوی خیس شده ی ما

اینجا هم مرغابی کوچولو داره خودشو خشک میکنه

بعد از اینکه از سوسک ها خسته شد از من خواست تا یه عنکبوت براش بگیرم، عنکبوت بیچاره دو

ساعتی داخل شیشه بود و چه بلاهایی که  این وروجک کوچولوی ما به سرش نیاورد. بعد از اون گفت

مامان دیگه می تونی رهاش کنی بره برا خودش زندگی کنهنیشخند

از بس شیشه رو تکون دادی عنکبوت بیچاره گیج و منگ شده بود. فکر کنم با خودش میگفت خدایا این دیگه چه موجودیه ؟ چرا اینجوری به سر من میاره؟نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ایمان جون
28 خرداد 92 16:00
وای امین جوووووونی خوش به حالت,آب بازی تو این هوای گرم چه کیفی داره
خــــــــــــوش به حالت گل پسری


جای ایمان جونم سبز
مامان ترنم
29 خرداد 92 11:54
سوسك !!!!! عنكبوت !!!!
فهيمه جون همچين راحت مي‌گي سوسك و عنكبوت كه آدم فكر مي‌كنه با يه سري حيوون ملوس و دوست داشتني طرفه.
من كه حتي نمي‌تونم بهشون فكر كنم. آخه چطوري براش اينا رو مي‌گيري؟؟؟؟؟؟
من كه خيلي مي‌ترسم.



برای سرگرم شدن بچه ها، مادر بیچاره هر کاری از دستش بر بیاد باید انجام بده
الهام مامان علیرضا
30 خرداد 92 14:24
خوش به حالت امین جون
می بینی مامان بخاطر شما چه کارایی باید بکنه
سوسک!!!! عنکبوت!!!
من که فکر نکنم هیچوقت بخاطر علیرضا از این کارها بکنم..


چرا الهام جون به موقعش همه کاری برای سرگرم کردن آقا علیرضا میکنید.