گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

همه وجودم امین جان

امین و طناز

1392/3/28 15:14
نویسنده : مامان فهیمه
337 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته با طناز خانم رفتیم پارک خلد برین

 

پاساژ pc center امین و طناز در حال نگاه کردن ماهی ها

بعد از نگاه کردن ماهی ها طناز خانم هی می گفت دست دست و دست من و امین رو می گرفت و از پله ها می برد بالا میاورد پایین حسابی سرگرممون کرده بود.زبان

این هم مجتمع زیتون مثلاً من با خواهرم رفته بودم خرید ولی مگه امین و طناز اجازه دادن ما چیزی بخریم همش امین گفت بریم بالا بازی، مامان چقدر خرید می کنی؟ مامان کی خریدتون تمام میشهکلافه

 

 

بعد از بازی رفتیم شام خوردیم.

ابراز علاقه ی طناز خانم به امین جون و در آخر سر هم یه دندان جانانه زیر چشم های امین گلی سبز شد. که باعث شد امین تصمیم بگیره که هر جا طناز هست ما دیگه نریم.نیشخند

خرید با دو تا بچه واقعاً خوش میگذره به همه ی مامان ها پیشنهاد میدم حتماً برای یک بار هم که شده امتحان کنند.نیشخندکلافه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ایمان جون
28 خرداد 92 15:58
خوب با طناز خانم خوش میگذره هااااااااا



نه بابا یا گازم میگره یا نیشگون، دیگه از دستش خسته شدم
مامان ترنم
29 خرداد 92 11:56
خريد !!! اونم با دو تا بچه !!!! اونم تو اين مراكز خريد كه پر وسايل بازي بچه‌هان!!!!!
قيافه آخرت خيلي با مزه بود .


بیچاره شدیم خواهر از دست دو تاشون
الهام مامان علیرضا
30 خرداد 92 14:22
می بینم که امین جان خانم و مادر خانومش و برده خرید!!!
خوش باشی همیشه امین عزیزم



چه خریدی خواهر همش نق زدن، مگه گذاشتن ما چیزی بخریم.