گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

سخنان بزرگان در مورد موفقیت

1392/4/23 23:40
نویسنده : مامان فهیمه
327 بازدید
اشتراک گذاری

•    همه خوشبختی ها و موفقیت هایی که به من روی آورده، از درهایی وارد شده که آنها را به دقت بسته بودم. لرد بایرون

 

•    نمی توانم فرمول موفقیت را برای شما بیان کنم؛ اما اگر فرمول شکست را می خواهید آن است که بکوشید همه را راضی نگه دارید. اسوپ

 

•    هرکس خواهان موفقیت است باید یاد بگیرد که ناکامی جزء حتمی فرایند پیشرفت است. برادرز

•    موفقیت، مساوی با رسیدن به هدف نیست، بلکه خود سفر است. جان ماکسول

•    موفقیت مانند کشتی گرفتن با یک گوریل است. وقتی که خسته شدید، دست از مبارزه نمی کشید، بلکه هنگامی می توانید استراحت کنید که گوریل را از پای درآورده باشید. روبرت اشتراوس

•    زمانی که دانش یک مرد برای موفقیت کافی است، اما تقوای او کافی نیست، هرچه را که او ممکن است به دست آورد دوباره از دست خواهد داد. کنفسیوس

•    اگر حداکثر تلاش خود را کرده اید، حتما به موفقیت هایی هم رسیده اید. قرار نیست همه به نهایت برسند. همه بهترین فروشنده یا بهترین بازیکن بسکتبال نخواهند شد، باوجود این شما هم می توانید یکی از بهترین ها باشید. مایکل جردن

 


 

 

 

 

 

•    موفقیت در آرزوها، نسبت مستقیم با قدرت اراده ما دارد. دیل کارنگی

•    هر موفقیت بزرگی نتیجه هزاران تلاش کوچک و عادی است که مورد توجه و ستایش دیگران قرار نمی گیرد. برایان تریسی

•    موفقیت امر ساده ای است؛ نخست تصمیم بگیرید که به درستی چه می خواهید، آن گاه تصمیم بگیرید که در صورت رسیدن به آرزوها، بهای آن را بپردازید و بعد هم آن بها را پرداخت کنید. بانکر هانت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (43)

الهام مامان علیرضا
24 تیر 92 12:49
زیبا بود فهیمۀ عزیزم
ممنونم


خواهش می کنم عزیزم
ستاره زندگی
25 تیر 92 22:42
مامانی،
نکته های خوبی در بر داشت


متشکرم عزیزم ببخشید میشه آدرستون رو کاملتر بزارید تا من هم به شما سر بزنم آخه ستاره زندگی زیاد بود.
مامان ایمان جون
27 تیر 92 22:57
چه جمله های زیبایی
خیلی عالی و همه شون درست



متشکرم
مامان ترنم
28 تیر 92 10:14
مرسي از اين جملات زيبا و پرمفهومت.


خواهش می کنم عزیزیم
الهام مامان علیرضا
31 تیر 92 18:09
سلام فهیمه جون
فکر کنم بازم اینترنتت قطع شده آره؟؟؟
یعنی امیدوارم اینترنت قطع شده باشه و خودتو بر و بچ خوش و سرحال باشید.



سلام عزیزم
نه خانم گل اینترنت وصله ولی مهمان داشتم نتونستم بهتون سر بزنم ممنون که به فکر ما هستی عزیزم
مامان حسین جون
1 مرداد 92 14:16
عالی بود دستت دردنکنه
این گلها هم برای تشکر وقدردانی از این پستت


خواهش می کنم قابل نداشت عزیزم
مامان حسین جون
5 مرداد 92 19:14
امشب تمام آینه ها را صدا کنید گاه اجابت است رو به سوی خداکنید ای دوستان آبرودار در نزد حق درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید التمـــــــــاس دعــــــــــا
الهام مامان علیرضا
9 مرداد 92 19:56
نیستی عزیزم؟
خوبید؟ امین جان خوبه؟
می بوسمتون
دلم براتون تنگ شده


سلام عزیزم دل ما هم برای شما تنگ شده. دنبال خونه بودیم.
مامان حسین جون
12 مرداد 92 18:05
سلام فهیمه جون خوبین؟کجایی خبری ازت نیست نگرانت شدمامیدوارم که خوب وخوش باشین وزودتر بیای وبلاگت دلم برات تنگ شده


سلام عزیزم من هم دلم برای شما و حسین جون تنگ شده. دنبال خونه بودیم حسابی سرم شلوغ بود.
مامان حسین جون
17 مرداد 92 15:01
خداحافظ ای ماه غفران و رحمت / خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها / خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه / خداحافظ ای بهترین ماه الله

آپم بیا عزیزم منتظرتم


جشم حتماً
الهام مامان علیرضا
19 مرداد 92 1:34
سلام فهیمه جون
عید بر شما هم مبارک
این بار تاخیرتون طولانی شده بود
چند بار خواستم بیام و پیگیر بشم ولی خودم و کنترل کردم گفتم شاید کار دارید مزاحمتون نشم.
یک دنیا ممنونم از این که به ما سر می زنید
امین جان و می بوسم.


سلام الهام جون
عید شما هم مبارک
ممنون از لطفتون
آقا علیرضای گل رو هم ببوسید.
مامان ترنم
19 مرداد 92 10:34
خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین) عيد شما مبارك


آمین. عید شما هم مبارک
مامان ایمان جون
21 مرداد 92 22:02
سلام عزیزم
خوبین؟نیستین؟کجایین؟هنوز خونه پیدا نکردین؟
بابا دلمون برای امین جونی تنگ شده.زودی به روز شین.
موفق باشین.
اینا هم مال امین جونیه!!!

سلام گلم
متشکرم عزیزم. آره خدا رو شکر خونه پیدا کردیم. ما هم دلمون برای شما تنگ شده. ممنون از لطفتون خاله جون

ستاره زندگی
27 مرداد 92 2:45
آدرسم که کامل گذاشتم!
تشریف بیارید


ببخشید من آدرستون رو ندیدم.
مامان ترنم
28 مرداد 92 10:43
عزيزم خيلي كم پيدا شدي . دلمون تنگ شده.


سلام. ماهم دلمون براتون تنگ شده ببخشید درگیر اسباب کشی هستم.
مامان حسین جون
31 مرداد 92 11:53
سلام فهمیه جون خوبی عزیزم؟امین جون چطوره؟معلومه کجایی؟هیچ خبری ازت نیست بابا این اسباب کشی تموم نشد؟زودتر بیا دیگه منتظرتیم
الهام مامان علیرضا
4 شهریور 92 8:26
سلام فهیمه جونم چه خبر از خونه یابی؟ به سلامتی اسباب کشی کردی؟ کاش می تونستم کمکت کنم می دونم خیلی سخته
مامان ترنم
5 شهریور 92 10:14
بازم منتظرم ها . پس كي آپ مي كني. دلمون شده يه ذره خوب.
الهام مامان علیرضا
9 شهریور 92 23:42
خصوصی داری خانم گل
مامان ترنم
12 شهریور 92 9:52
كجايي پس؟؟؟ چقدر منتظر باشيم آخه؟؟؟
مامان ترنم
21 شهریور 92 8:46
ديگه كم كم داري نگرانم مي‌كني كجاييد پس؟؟؟
مامان حسین جون
23 شهریور 92 21:40
سلام عزیزم چرا دیگه نمیای نت؟تنهامون گذاشتیدلمون برات تنگ شده فهیمه جون بیا دیگه
الهام مامان علیرضا
26 شهریور 92 13:46
خسته نباشی فهیمه جونم خدا قوت خدا رو شکر جابجا شدید؟ دلم براتون خیلی تنگ شده زود بیایید
مامان امين
30 شهریور 92 21:22
وااااااااي سلام امين جون . منم امين هستم. به وب ما سر بزني خوشحال ميشيم.
الهام مامان علیرضا
30 شهریور 92 22:50
سلام فهیمه جون خسته نباشید رسیدن به خیر زودتر به روز کن که دلمون خیلی تنگ شده.
مامان ایمان جون
1 مهر 92 10:54
امین عزیزم , بهار تعلیم و تربیت بر تو مبارک.امیدوارم همیشه موفق باشی.
مامان ترنم
3 مهر 92 13:25
امين جون مدرسه‌ها شروع شده عزيزم. مباركت باشه . ان شاا... هميشه موفق باشي گل پسر نمونه.
الهام مامان علیرضا
7 مهر 92 10:54
سلام فهیمه جون هفتۀ پیش یک نفر با اسم مامان امین برام پیغام گذاشت که به ما هم سر بزنید من فکز کزدم شما اومدید ولی الان می بینم که هنوز نیومدید... اسباب کشی تموم شد؟! مستقر شدی؟ واقعا خسته نباشی عزیزم.
مامان ترنم
7 مهر 92 13:01
شما جزء اولين دوستان وبلاگي ما بودين . دلم مي‌گيره وقتي ميام ومي‌بينم هنوز آپ نكردين. پس كجاييد شما؟؟؟
مامان ترنم
16 مهر 92 23:18
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند! امین عزیز روزت مبارک
الهام مامان علیرضا
24 مهر 92 22:07
سلام عزیزم کجایی ما دلمون خیـــــــــــــلی تنگ شده
مامان ترنم
5 آبان 92 11:29
آخه مگه يه اسباب كشي چقدر وقت مي‌بره بيا زودتر .
مامان ترنم
21 آبان 92 10:15
فهيمه جون من هنوزم منتظرم آپ كني و هميشه بهت سر مي‌زنم.
مامان حسین جون
5 آذر 92 12:48
سلام فهیمه جون خوبی عزیزم؟ معلومه کجایی؟چرا هیچی نمیذاری تو وبلاگت ؟ منتظریم زودتر بیای ما رو ازین دلتنگی بیرون بیاری سلام گلم، چشم حتماً
مامان حسین جون
5 آذر 92 12:50
خیلی خیلی خوش اومدین چه عجب اومدی عزیزم !!!!!!!!!! معلومه کجا بودین؟؟؟باور کن دلمون براتو امین جون خیلییییییییی تنگ شده بود سلام، ممنون از لطفتون
مامان ترنم
5 آذر 92 13:39
به خدا خيييييييييييلييييييييييي خوشحالم كه اومدي. بالاخره آپ كردي. خيلي نگرانت شده بودم . هميشه ميومدم و به وبتون سر مي‌زدم. ولي.. ولي الان خييييلييييي خوشحالم از برگشتنت فهيمه جون. فقط زودتر بيا بگو كجاها بودي؟؟ سلام ممنون از لطفتون حتماً
مامان سروش
6 آذر 92 13:46
سلام مامان امین از اینکه بعد یه مدت نسبتا طولانی اومدین خیلی خوشحالیم .( البته خود ماهم همچین مدت زیادی به خاطر خستگی و بی حوصلگی و بچه داری نبودیم) این گل‌ها از طرف آقاسروش تقدیم به امین جون سلام ممنون از لطفتون عزیزم. به وبتون سر زدم ولی متأسفانه باز نشد. در ضمن قدم نورسیده هم مبارک. تقدیم به آقا سروش گل از طرف امین جون
مامان نازنین جون
20 آذر 92 12:30
سلام....جملات بامفهوم وزیبایی بودخوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم سلام حتماعزیزم
مامان ترنم
21 آذر 92 8:53
فهيمه جون پس چي شد؟؟؟ دوباره كجا رفتي؟؟؟ سلام حسابی سرم شلوغ بود خانم گل باز دوباره اومدم
مامان ایمان جون
22 آذر 92 15:59
سلام فهیمه جون,باز رفتی حاجی حاجی مکه!!!بابا بیا دیگه , دلمون خیلی براتون تنگ شده سلام من هم دلم تنگ شده. اومدم دوباره
الهام مامان علیرضا
24 آذر 92 15:29
سلام فهیمه جون وبلاگ این گل پسر فشن و به روز کنید دیگه دلمون خیلی تنگ شده
الهام مامان علیرضا
27 آذر 92 19:48
فهیمه جون برای پاسخ به نظرات اول باید روی"برای پاسخ به این نظر کلیک کنید" کلیک کنی تا کلمۀ پاسخ درج بشه بعد تایپ کنی عزیزم منم اوایل که ورژنش جدید شده بود همه رو مثل شما همین طوری نوشته بودم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون از راهنماییتون