گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 30 روز سن داره

همه وجودم امین جان

سینما

1393/7/11 11:09
نویسنده : مامان فهیمه
236 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با گل پسری رفتیم سینما فیلم مدرسه ی موشها. طناز جون هم باهامون بود. قبل از اینکه بریم امین چقدر نق زد که:  (من نمی خوام بیام سینما این فیلم ها رو دوست ندارم، شما به خاطر

خودتون که قبلاً این برنامه ی کودکتون بوده میخواید برید، اصلاً از فیلم های قدیمی خوشم نمیاد، اگه راست

میگید به خاطر من می خواید برید پس نریم سینما بریم خونه ی نگین، و هزار تا چیز دیگه که در آخر من ناراحت شدم و  گفتم امین تو رو خدا بسه دیگه بعد از اون دیگه ساکت شد و گفت خب مامان حالا میریم ببینیم چطوریه. در طول فیلم امین و طناز همش در حال خوردن بودن شکلکهای جالب آروین  بعد از اینکه فیلم

تمام شد امین گفت مامان خیلی قشنگ بودا خوشم اومد.

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهام
11 مهر 93 16:34
ماشاله طناز جون چقدر خانم شده فکر کنم بچه ها وقتی میرن سینما باید همه اش بخورند که بتونند سکون اختیار کنند منم تصمیم دارم برم ببینم اگه فرصت بشه خوشحالم که بهتون خوش گذشته
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون واقعاً تا وقتی می خورن دهنشون بسته هست و یه جا نشستن امان از اون زمانی که خوراکی هاشون تمام بشه حتما برید ببینید چون زن کپل خیلی باحاله شما لطف دارید عزیزم
مامان ایمان و کیان
11 مهر 93 17:56
اوا امین جووووووووووون , تو که تا دیروز مو داشتی , موهات کجا رفت پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما هم میخوایم بریم ولی نمیدونیم با این فسقلی چجوری ی ی ی ی ی ی ی ی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فهیمه
پاسخ
خاله جون من عاشق کچل شدن هستم و فقط موقع مدرسه ها مامانم رو می تونم راضی کنم آخه مامانم میگه موهای بلند خیلی بهت میاد. حتماً برید ولی بدون فسقلی (فسقلی رو بدید به پدر مهربونش)