گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه سن داره

همه وجودم امین جان

اردوی مادر و کودک و دیدار با معلم

1393/7/20 8:58
نویسنده : مامان فهیمه
444 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه از طرف مدرسه رفتیم اردوگاه شهید ربانی برای دیدار با معلم جدید.  مادر سینا حقیقی زحمت کشیده بودن برا همه آش درست کرده بودن،البته ما صبحانه خورده بودیم ولی چون زحمت کشیده بودن از آش خوردیم خیلی هم خوشمزه شده بود. جای همه ی دوستان سبز.  بعد از صبحانه آقای اسدی (مربی ورزش) بچه ها رو بردن سالن ورزش و خانم حجت پور معلم امین جون برا مادرا صحبت کردن. خدا رو شکر امسال مسأله ی پرحرفی امین جون حل شده فقط خانم حجت پور شکایت از انرژی زیاد گل پسر داشتن که سر کلاس درست نمی تونه بشینه و مدام با گوش و دست و صورت بغل دستیش کار داره (آقای راشید) خندونک

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
24 مهر 93 20:22
آش نوش جونتون فهیمه جون ماشاله امین جون تو عکس هم دست از سر آستین رفیقش برنداشته راستی ماشاله قد و قامت پسرمون هم در مقایسه با همسالان خیلی خوبه
مامان فهیمه
پاسخ
جای شما سبز خواهر می بینی خواهر بیش فعالی دیگه آره دکتر تغذیه هم گفت نسبت به سنش بلندتره
شبنم
16 آبان 93 12:46
من مسلمانم. قبله ام يک گل سرخ. جانمازم چشمه، مهرم نور. دشت سجاده من. من وضو با تپش پنجره ها مي گيرم. در نمازم جريان دارد ماه ، جريان دارد طيف. سنگ از پشت نمازم پيداست: همه ذرات نمازم متبلور شده است. من نمازم را وقتي مي خوانم که اذانش را باد ، گفته باد سر گلدسته سرو. من نمازم را پي "تکبيره الاحرام" علف مي خوانم، پي "قد قامت" موج.... سهراب سپهری
مامان فهیمه
پاسخ
شبنم جان ممنون که به ما سر زدید.